Når forteller du?

Søstra mi vet det allerede, men vet ikke helt når resten av familien får vite det enda. Er 10+1 på julaften, men har mistet i uke 11 før så føler meg ikke trygg nok da. Men regner med at folk vil stusse på at jeg ikke drikker vin i jula, så må vel røpe det til de nærmeste.
Men har to barn på 7 og 4 og vil helst dra på TUL i uke 13 før de får vite noe:happy:
 
Eg vil venta lengst mulig denna gangen. Skulle aller helst vore på ordinær ul først men da klarer eg nok ikkje. Spent på koss da går i syden med familie nå i desember om eg klarer og holde det skjult.
 
Jeg syns det er så vanskelig å holde tett! Fortalte min søster dagen etter jeg testa, måtte fortelle jobb pga jeg ble dårlig, og fortalt noen gode venninner. Har lyst å finne på noe gøy for å fortelle familie!

Når fortelle storesøsken? Har en på 3, tenkte i utgangspunktet ikke å fortelle før om lenge, til magen er tydelig.
 
Jeg har kun sagt det til de jeg jobber med (3 stk, inkl sjefen min) pga tilrettelegging. Tenker vi sier det til foreldrene våres nå i helgen, da min mor vet at vi har vært i gang med et nytt prøverørs forsøk. Ellers kommer vi til å tie stilt om det ihvertfall til vi har vært på tul.

Ved det første forsøket fortalte vi til alle di nærmeste i familien og venner, og det ble sinnsykt tungt å komme med kontra beskjed om MA, så denne gangen vil vi holde kortene litt tettere. Kjenner det er utrolig tungt å ikke si noe til nærmeste venninner, og søstera mi, men tenker jeg bør klare å tie i 3 uker til :p
 
Fortalte det til lillesøss med en gang jeg fikk antydning til positiv test! Har også fortalt det til termingruppa jeg var med i med jentungen, vi har fortsatt kjempe god kontakt og har en liten gruppe på snapchat hvor jeg delte dette ❤️

Jeg er er jo bare 4+6, så ville ikke falt meg naturlig å dele med så mange andre enda. Svigermor og resten av familien på mannen sin side får vite på julaften, og min får vite en snau uke etter :D
 
Her vet mamma og en kompis av samboeren om den lille i magen. Det har vært gull verdt at mamma fikk vite, ettersom jeg har vært superdårlig den siste uka, og hun har kunnet hjulpet meg med lillemor. Ble 50 % sykemeldt i dag og fortalte det til ei på jobb, slik at det kan tilrettelegges best mulig for meg på jobb :happy:
 
Jeg har fortalt det til ei på jobb som har termin ei uke før meg. Tror snart jeg sprekker og forteller det til søstera mi og bestevenninna også. Familien får nok vite det på julaften :happy093
 
Fortalte tidlig til noen utvalgte venner og noen i familien. Har fortalt to kolleger av praktiske årsaker. Ellers forteller vi resten av familien på julaften (11+2), kommer oss nok ikke utenom å bli avslørt siden jeg er øl- og vinelsker :rolleyes: Når det har gått 12-13 uker forteller vi resten :D
 
Ikke fortalt det til noen enda. Skal fortelle det til noen få venner nå til uka (de kommer til å skjønne det uansett, så koseligere å komme dem i forkjøpet). Våre foreldre og søsken får vite det når vi drar hjem til jul. Litt tidlig enda da (9+ x), men ser dem såpass sjelden at vi vil benytte anledningen når vi kan gjøre det ansikt til ansikt.
 
Back
Topp