Når forteller dere?

Har fortalt det til foreldrene mine og foreldre til samboer, samt sjefen min. Flere trenger ikke vite noe enda i tilfelle..
 
Her vet mine nærmeste venner og familien vet det. Tenker jeg poster det etter uke 12 for resten av "verden"
 
2 venninner vet det, hun ene tok testen med meg, og hun andre er sykepleier, så trenger hun på laget , hehe.
I kveld skal vi fortelle det til foreldrene til samboer, og søsteren hans. Søsteren hans er bare 6 uker lenger på veg enn meg, så det blir litt gøy å fortelle at vi venter samtidig.

forteller det fordi de allerede misstenker noe tror vi, siden jeg har vært dårlig, og plutselig begynt å grine, og takket nei til vin til maten, noe jeg aldri takker nei til.. så, det blir spennende hvordan de tar at de skal få to barnebarn på rappen, det er demmes første barnebarn .
 
Tenker å vente lengst mulig, gjerne etter OUL. Kollegaer får nok vite det etter hvert pga. jobb med gjennomlysning.
 
Planen er egentlig å vente til uke 18(oul),
Men regner med magen kommer tidlig denne gangen og,
Skal prøve å vente hvertfall til uke 12.
 
Vi planlegger å vente til etter uke 12, men måtte fortelle ei venninne i dag da ho plutselig sendte med melding å sa jeg var gravid for det hadde ho drømt.
 
Vi blir å fortelle foreldre og søsken til morsdag tror jeg, da har vi vært på TUL og nærmer oss vel uke 10:p
 
Litt usikker når vi forteller. Ene venninna mi vet og sjefen på jobb fikk vite tidlig da jeg er mye dårligere denne gangen.
Hadde lyst å vente til uke 12, men mannen vil gjerne fortelle moren. Så kanskje vi forteller neste helg til mammaene. Og hvis jeg skal fortelle min mamma så må jeg fortelle søster da mamma røp ut det sist :hilarious:
 
Har sagt det til noen på jobb. Mamma vet.
Samboer vet det så klart.

Tenker å fortelle det jenta mi på 12 1/2 til helgen.
Også deler vi med svigers og søsknene våre. I løp av helgen.
Er da 8+4 på fredag. Klarer ikke å vente lengre hehe
 
To av mine nærmeste venninner vet allerede, i tillegg til samboeren. Hvis formen holder seg på topp forteller vi familien og jobben etter OUL.
 
Last edited:
Her vet ganske mange det , foreldrene mine, søsterene mine og svigers. Pluss sjefen og noen kollegaer. Har ikke fortalt de kommende storesøsken enda, kanskje etter TUL . Når fortalte dere det til storesøsken?
 
Er veldig tidlig enda, men fortalte mine foreldre dagen etter positiv digitaltest. Vi ser det litt ann når vi skal fortelle det til andre:)
 
Har ikke fortalt noen ennå, da vi bor langt fra familie og gjerne vil fortelle face to face. Kommer nok til å fortelle de nærmeste andre helga i februar, da er vi ca 9 uker på vei Blir første barnebarn for både mine og samboers foreldre, så vi gleder oss veldig.
 
Jeg har handlet krus til kommende besteforeldre hvor det står «verdens beste mormor osv..» i fine duse farger:happy: Gleder meg til vi skal gå runden og levere disse! Vi må se an når de kommer i postkassen, men tenker uansett å vente til jeg er ca 7 uker på vei.
 
Håper å vente til uke 12 og etter vi har vært på ultralyd! Har ikke klart å vente så lenge de to forrige gangene jeg gikk gravid:D
Men jeg mistenker at kvalmen kommer til å ta seg opp og da blir det vanskelig å skjule, spesielt på jobb!
 
Jeg har fortalt det til sjefen og mine to nærmeste kolleger fordi jeg jobber så tett på disse og syns det var greit å være åpen ettersom formen ikke er 100% hver dag. Jeg sitter også i en lederrolle for en stor avdeling, så jeg ønsket å gi oss mest mulig tid til å planlegge for permisjonen min rent praktisk.

Utover dette er det et par av mine venninner som vet om det. Vi har ironisk nok ikke fortalt det til familie enda - det venter vi med til 12 uker tror jeg. Forventningene og presset er så mye høyere der til barnebarn osv, så jeg orker ikke å forholde meg til de om det skulle gå galt.

Jeg er 6+4 i dag!
 
Vi har veldig lyst til å si det til nærmeste familie og venner allerede nå, men vi har valgt å vente til vi har vært på TUL og vet om det er noe der ❤️
 
Her vet moren og broren min det, i tillegg til min bestevenninne. Fortalte det til sjefen i går fordi jeg trenger tilrettelegging både i turnus og i arbeidsoppgaver. Samboer skal hjem til familien sin i februar da jeg er 11-12 uker på vei og han skal fortelle dem det da. Kommer nok ikke til å holde det skjult etter uke 12, men tror vi venter med å dele på sosiale medier til etter ordner UL - hvis vi klarer å vente :hilarious:
 
Jeg har fortalt det til ei venninne og en kollega (hun fortalte meg om at hun er gravid tidlig, og nå spurte hun om jeg kunne overta hennes oppgaver, og da måtte jeg nesten si nei og forklare hvorfor). Vi kommer nok til å fortelle foreldre når jeg er nesten 8 uker på vei, fordi vi da skal besøke svigers en helg, og da blir det vanskelig å skjule. Resten venter vi med til etter uke 12 :)
 
Back
Topp