Når forteller dere til nærmeste familie?

Når magen blir synlig.
 
Vil helst vente så lenge som mulig, ihvertfall komme oss forbi uke 12! :) Hadde vært veldig koselig om vi klarer å holde det hemmelig til jul :) men magen har jo begynt å synes allerede, så vi for se hvor lenge det funker :)
 
Sist sa vi det når jeg var nesten 12 uker på vei:) håper vi klarer å holde oss så lenge denne gangen også. Hvis magen kommer raskt denne gangen må vi vell si det da! :)
 
Er straks 12 uker på julaften, så tenker vi pakker inn en gave som avslører det. Får bare gå med store klær dagene før og satse på at mamma ikke ser noe :p
 
Vi har fortalt det til nerme venner å skal skal fortelle det til svigers og foreldrene mine når de kommer på søndag (foreldrene mine kommer på besøk fra Tromsø ) men søsknene mine å mannen sin skal vi fortelle det til på felles middag på julaften:) resten av verden får vite det på nyttårsaften, da er jeg vell over 12 uker ;)
 
Fant det ut helt sikkert i dag tidlig og har lyst til og fortelle alle det!
Med første sa vi det til de nærmeste 1 uken :D

Denne gangen skal vi vente til lille gutten vår har feiret 1 års dagen sin, så han får all oppmerksomheten den daggen :D Han fyller 1 på søndag :D
 
Jeg bare måtte fortelle mamma det i dag:) mamma er veldig glad i å strikke så jeg spurte hun om hun snart var ferdig med strikkeprosjektet hun jobbet med om dagen, for det kunne hende hun snart måtte strikke noe som var mye mindre :) og hun ble så glad:)
 
Tenker julaften :)
Mamma har sagt at hu kommer til å vite at jeg er gravid lenge før jeg vet det selv, så da er det jo morro å holde tett om det en liten stund, men ikke for lenge heller .. Hehe
 
Pga. av at jeg har mistet så mange fær, så ønsker jeg å vente så lenge som mulig, barnefar og en venninde vet så langt... men vil passer uke 8 før jeg sier noe. ;)
 
Er gravid første gang nå. Er 5 uker på vei. Kan jeg fortelle det til familie eller er det tidlig?
 
Venter på helt sikkert resultat på hCG-blodprøve enda, men om den kommer tilbake positiv får foreldrene mine vite det når de kommer fra syden om 1,5 uke, mens det høres ut som sambo vil vente til nærmere uke 12 før det avsløres for svigerfamilien. Siden 12 uker da blir den 28. desember tror jeg vi gir de en julegave ;)
 
Jeg har fortalt det til nærmeste venninner :) Fant ut i går at jeg er gravid :) Vi venter til julaften med å fortelle nyheten, da er jeg nesten 11 uker :)
 
Men vet jo ikke hvor lenge jeg kan skjule magen Har IBS ( irritabilitet tarmsyndrom) får bare skylde på det og forstoppelse kanskje :p
 
Har lyste til å vente til uke 12 ihvertfall. Sier det nok til søstra mi og kusina mi tidligere.
Forrige gang fortalte jeg det i uke 10, og mistet en uke senere :( har ikke lyst til å måtte fortelle dette en gang til om det skulle skje :)
 
Tenkte å fortelle det på julaften ☺
 
Har fortalt det til mamma, svigers får vite det til helgen. Mens resten av familien får vite det nærmere jul.
 
Søster, ei venninne og babygruppa på fb har fått vite det! Tror resten av familien får vite det snart.
 
Med første fortalte vi de nærmeste allerede første uken etter jeg fikk positiv test :D
Nå ville vi vente til Trym hadde feiret 1 års dagen sin, så vi forteller de nærmeste denne uken :D er 5 uker i dag....

Hvis jeg mister vil jeg at mine nærmeste skal vite det... Kjekt med litt støtte om det skulle skje...

Resten av familien og venner forteller vi når det nærmer seg uke 12-13 tenker jeg :D
 
Back
Topp