Når forteller dere til nærmeste familie?

treskatter

Forelsket i forumet
Jeg har selvfølgelig sagt det til mamma
Synes det er kjempe vanskelig å holde på en slik fantastisk nyhet for svigers bla

Når forteller dere det?

Planen er julaften men vurderer å si det ganske snart. Det er som du sier en veldig stor nyhet så hvorfor ikke bare dele den med de du er glad i ;-)

Jeg tenker; spiller det så stor rolle å vente til julaften? Det er jo så positivt og stort, så kanskje bare dele det? Vi får se hvor lenge jeg holder :-)

Jeg tror vi sier det på lillejulaften :) da er jeg 12+0 og kan sende ut en liten førjulspresang til hele familien ;)

Jeg er 12+0, 1.juledag, og hadde vært kjekt å si det på julaften. Men min mann reiser offshore rundt 10 desember og blir borte i 1 mnd, og vil jo gjerne at han skal være der når vi skal fortelle det :)

Både mine foreldre og svigers fikk vite det samme dag som jeg testet..! (Og onkelen som tilfeldigvis var hos foreldrene sine) Pluss noen gode venninner, og sist terminforumgjeng fra bergen vet det.. :)
Lurer på å si det på jobben snart, pga formen min..noen har allerede spurt om det går bra/er noe gale med meg..

Jeg tenker at nærmeste familie, venner og jobb uansett hadde fått vite om det på et vis om det skulle gått gale, så hvorfor ikke bare dele den gledelige nyheten!? (og forklare formen min!)

Vi kommer til å fortelle det før jeg er 8 uker på vei. Skal ha to dagers seminar og julebord med jobben og da regner jeg med at jeg blir avslørt. Så greit at familien og de nærmeste vennene vet det først :-)

Jeg har sagt det til flere, både familie og venner. De som vet det nå kan godt få vite om det om jeg har en SA også. Det viktigste for meg er at jeg har kontroll på hvem som vet, sånn at jeg får sagt fra og ikke får gratulasjoner e.l. etter en evnt. abort.

Tenker å gi et kort med UL bilde til besteforeldrene på julaften. Det er iallefall planen... Får se om jeg klarer å holde det skjult så lenge..

Vi har allerede sagt det til nærmeste familie og venner vi :) mannen ble så glad når jeg sa det at han hev seg på telefonen til moren og søstrene.. Hehe. Er hans første og min 3 :)

Har planer om å si det på julaften! Tenker å ta tidlig ultralyd uken før, bare for å forsikre oss om at bebisen lever :) også fordi vi skal si det til kommende storebror på snart 5, og da vil vi helst vite (så godt som mulig) at det vil gå bra :)
Sier det på jobb etter nyttår!

Vi har allerede laget julegaver som viser at vi ventet en liten :) så da håper vi den klamrer seg fast så vi kan gi de :)

Trur eg vente lengst mulig med å fortelle da. Sist fortalte eg da til familie å nærmeste venner rundt 9 veker. Men har alltid tenkt at neste gang vente eg lengst mulig. Så planen er jul/ nyttårs afta. Jobben veit eg ikkje ka eg gjere då eg har ein tung jobb. (Sjukepleiar). Kanskje eg fortelle da litt før til Avdelingsledar. Bur på ein liten plass så vil ikkje at ryktet skal komme ut tidlig.

Kjæresten min har en stemor som sist jeg var på besøk våget å si "Men ikke noen barn helt enda." Og samme dagen skjedde unnfangelsen. Så tror vi bare skal vente med å fortelle henne noe som helst før babyen er ploppet. Er veldig redd henne fra før av. Hun sniker så..

Vil egentlig fortelle det så fort som mulig. Det kommer til å bli tøft fremover med to tette og da er det godt at de nærmeste støtter oss fullt ut. Hadde egentlig tenkt julaften, men det blir nok en gang i desember :)

Skal ikke si noe før jeg har vært på tidlig UL å sett at det er liv laga :) tenker å gjøre dette i uke 7-8. Da får nærmeste familie vite. Resten av verden får vente til etter oul ;)

Back
Topp