Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff! Det er jo det man er redd for, og med barna liksom. Nei, jeg kommer vel til å vente til ca. uke 12 jeg også.Fortalte det for tidlig sist , som endte med MA. Hele barnehagen viste det. Så denne gangen blir det ikke før uke 12. Om 3 uker.
Ja, om man er sliten, eller veldig dårlig så er det jo greit at barna vet. Så handler det jo om alder og modenhet også.Jeg og lurer litt på dette, mine er snart 12 og 9 år, de har vært hjemme med meg i noen dager nå, er sykemeldt. De merker at jeg er sliten, så har vurdert å fortelle det om ikke så lenge. Skal på TUL (ekstra oppfølging) neste uke, håper å få se hjerteslag da, kanskje vi forteller det etter det. Ser for meg at jeg blir sliten i sommerferien sammen med dem, og da også er det greit at de vet hvorfor jeg evt. er sliten.

Har som deg begynt å få mage 8+1, min nr tre også. I går pekte en annen mamma i bhg på magen min og så på seg selv. Mannen misforsto, trodde hun også var gravid, og holdt på å plumpe ut med en kommentar. Heldigvis fikk jeg avverget det da jeg forsto at de æt var lik kjole hun menteVi er veldig usikker! Jeg har TOUL 13+1, og har allerede begynt å få mage som jeg føler jeg må skjule (kommer nok fortere nå som det er nr 3). Er 8+6 i dag. Vi har lyst til å se at alt er bra, for vi kommer ikke til å prøve igjen hvis det ikke blir noe av, siden det i utgangspunktet ikke var planlagt. Derfor blir det leit hvis ungene blir veldig glad for søsken-nyhet, også blir det ikke likevel. Vi snakket derfor om å forsøke å skjule magen til 13+1, men det blir utfordrende.![]()
Det var i etterkant av dette han sa at han begynte å se det nå. Men satser på løse klær og kjoler frem til TOUL.Oj, wææ! Godt han ikke sa hva han tenkte ja!Har som deg begynt å få mage 8+1, min nr tre også. I går pekte en annen mamma i bhg på magen min og så på seg selv. Mannen misforsto, trodde hun også var gravid, og holdt på å plumpe ut med en kommentar. Heldigvis fikk jeg avverget det da jeg forsto at de æt var lik kjole hun menteDet var i etterkant av dette han sa at han begynte å se det nå. Men satser på løse klær og kjoler frem til TOUL.
Så gøy at vi er flere som begynner å vises litt. 
her har største jenta på fem allerede pekt på magen og spurt om jeg har baby i magen, eller om jeg bare har en stor mage 
men vil gjerne vente til etter TUL med å fortelle, da det er 100% sikkert at hele barnehagen får vite det med det samme..
hun er SÅ interessert i babyer, og har spurt når hun får lov til å få baby i magen
så det vil hun på ingen måte klare å holde for seg selv!