Når forteller dere om graviditeten?

Har fortalt det til arbeidsgiver og kollegaer da der var viktig både i forhold til arbeidsoppgaver og arbeid til våren. Satser på å klare å holde hemmeligheten til julaften for familien. Har bestilt body med teksten "inne i min mors mage skjuler det seg en liten gave, jeg skal bli storebror". Tenkte at de vi ikke feirer med i år får et bilde av storebror i bodyen (og helst skypesamtale samtidig)

Her er det kun noen gode kamerater av mannen som vet, han vil egentlig fortelle det til alle umiddelbart men jeg vil vente litt. Så tenker at min mor, bror og svigerinne får vite på lille julaften når vi skal treffes, så får vi se om de vi skal være med på julaften også får vite :happy:
Er da litt over 9 uker, syns det er vanskelig nok å holde det hemmelig så lenge.. :rolleyes: Vi skal også på TUL den 22., så håper virkelig det blir en betryggende opplevelse også. Vi har bestilt t-skjorte som det står "Storesøster" på til datteren vår som vi tenkte hun kunne ha på, så håper det blir en gøy måte å si det på :D

Sist jeg var gravid sa vi det til familie med en gang, men noen reagerte litt merkelig, så de får vente litt lenger denne gang. Var spesielt en jeg husker som sa noe som "Åja, men det er jo så tidlig.. Man vet jo aldri hva som kan skje så tidlig". Utrolig unødvendig å si, selv om det såklart er sant. Vi visste jo at det fremdeles kunne gå galt, andre trenger liksom ikke å påpeke det. :bored:

Men alt i alt blir det veldig stas å fortelle! :)

Med unntak av min lillesøster, to venninner, arbeidsgiver og samboeren venter vi til etter uke 12 med å fortelle det til resten tror jeg. Har gått galt så mange ganger tidligere at jeg ikke har lyst til å fortelle før vi har sett at alt ser bra ut da :)

Vi skal feire jul hos mamma og pappa i år. Så da forteller vi det på julaften :) Sånn helt offentlig venter vi med.

Muligens me forteller mine foreldre det på julafta. Og svigers i romjula. Tar det kitt som det kjem tenker eg :-)

Back
Topp