Når forteller dere om graviditeten?

Jeg har fortalt det til søstra mi. Skal også fortelle det til venninnegjengen neste helg. Familien forteller vi det til på julaften :)

<3 men med tanke på en overraskelsesfest jeg skal på neste helg, så er jeg redd noen vil fatte mistanke siden jeg ENDELIG hat barnefri og mulighet til å ta meg noen glass (så kan jeg brått ikke likevel) :hilarious:

Drikk eplemost på festen - ingen ser forskjell på det og øl ;-)

Evt sjampanjebrus

Jeg fortalte forøvrig arb.giver om graviditeten rundt uke 7/8 siden jeg var ekstremt kvalm hele døgnet.

Vi har mistet 3 ganger allerede i år så her forteller vi det kun til foreldre i første omgang, jeg sier det også på jobben mtp eventuell sykmelding :)

Har tenkt til å holde det for oss selv så lenge som mulig. Har fortalt to venninner, men faktisk ikke mannen enda. Tenkte det ville bli en fin overraskelse på farsdagen.:)

Vil nok fortelle familie i julen, men jobben blir nok ikke informert før etter OUL. Hvis ikke det synes før da. :) Fikk ikke noe synlig mage før rundt uke 30 sist, så satser på at det drøyer litt denne gangen også.:)

Vil vente til ca uke 12, så tenkte finne på noe gøy på julaften :santa

Har tenkt til å holde det for oss selv så lenge som mulig. Har fortalt to venninner, men faktisk ikke mannen enda. Tenkte det ville bli en fin overraskelse på farsdagen.:)

Vil nok fortelle familie i julen, men jobben blir nok ikke informert før etter OUL. Hvis ikke det synes før da. :) Fikk ikke noe synlig mage før rundt uke 30 sist, så satser på at det drøyer litt denne gangen også.:)
Wow! Du er god som klarer å holde det hemmelig fra mannen din. For en kjekk overraskelse!

Forteller det til nærmeste familie og venner (utenom barna) tidlig. Var virkelig gull verdt å ha fortalt det til alle dem som sto oss nært da vi mistet. Da forsto alle hvorfor ting var tøft en periode, samt at støtten vi fikk var uunværlig[emoji173]️ resten får vite det en gang etter uke 12[emoji4]

Jeg ønsker å fortelle det til mine foreldre, men samboeren min ønsker å vente til over jul, vi får se hvor lenge vi venter. Jeg har vært så kvalm og sliten på jobb, og på grunn av blødninger har jeg hatt flere legetimer den siste uken så jeg følte jeg måtte fortelle arbeidsgiveren min årsaken til fravær/slitenhet. Sist gang jeg var gravid fortalte jeg det til en venninne samme dag som jeg oppdaget graviditeten, og hennes nedtur var større enn min da jeg en uke senere spontanaboterte, så jeg venter litt med venninner denne gangen.

Her veit bare sambo det og ei venninne :-) Ei venninne fordi hu har følgt mæ i masse negative testa.. Tenke kanskje å avslør for min mamma og storebror på julaften. Ifht sambo sin familie e æ litt mer usikker :-) Får se litt. Fant det ut i går, så vil hold det litt for oss sjøl enda. Dessuten e det veldig tidlig. :-)

Her veit bare sambo det og ei venninne :-) Ei venninne fordi hu har følgt mæ i masse negative testa.. Tenke kanskje å avslør for min mamma og storebror på julaften. Ifht sambo sin familie e æ litt mer usikker :-) Får se litt. Fant det ut i går, så vil hold det litt for oss sjøl enda. Dessuten e det veldig tidlig. :-)

Mine foreldre vet det, ellers må resten vente til etter ul i uke 13[emoji5] blir lenge å vente helt til januar[emoji85]

Vi har fortalt det til bestevenninna mi, men hun er også den eneste som vet noe.
Ellers har vi tenkt til å fortelle det til familien på julaften :)

Jeg har fortalt det til bestevenninnen min. Resten av familie og venner får vite det etter gentest og TUL.
Arbeidsgiver får og vite det i etterkant av det.

Vi forteller det til de nærmeste når vi er med de. De vet jo at vi har prøvd en stund, så synes det blir litt dumt å vente helt til jul. Men vi forteller det nok ikke til "alle" andre før etter 12 uker [emoji4]
Samme her, tar det etterhvert som vi treffer på familie og kjente, men "almuen" får vente til nærmere 12 uker :)

Fortalt til to venner allerede. Forteller til resten av venner og familie etter uke 12. Arbeidsgiver etter oul

Back
Topp