Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
<3 men med tanke på en overraskelsesfest jeg skal på neste helg, så er jeg redd noen vil fatte mistanke siden jeg ENDELIG hat barnefri og mulighet til å ta meg noen glass (så kan jeg brått ikke likevel)
Wow! Du er god som klarer å holde det hemmelig fra mannen din. For en kjekk overraskelse!Har tenkt til å holde det for oss selv så lenge som mulig. Har fortalt to venninner, men faktisk ikke mannen enda. Tenkte det ville bli en fin overraskelse på farsdagen.
Vil nok fortelle familie i julen, men jobben blir nok ikke informert før etter OUL. Hvis ikke det synes før da. Fikk ikke noe synlig mage før rundt uke 30 sist, så satser på at det drøyer litt denne gangen også.
Wow! Du er god som klarer å holde det hemmelig fra mannen din. For en kjekk overraskelse!
Samme her, tar det etterhvert som vi treffer på familie og kjente, men "almuen" får vente til nærmere 12 ukerVi forteller det til de nærmeste når vi er med de. De vet jo at vi har prøvd en stund, så synes det blir litt dumt å vente helt til jul. Men vi forteller det nok ikke til "alle" andre før etter 12 uker [emoji4]