Når forteller dere folk at dere er gravid? :)

Så moro! :) noen som har morsomme måter å si det på? :) sist gang ga vi kopper med bestemor og bestefar på.. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Skal pakke inn en body der det står "Best christmas gift ever" SOM jeg gleder meg blir noen glade og rørte besteforeldre i stua da kan jeg tenke meg..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kommer og fortelle på julaften :) Om denne lille spiren vil feste seg på riktig plass denne gangen :confused:
 
Å, det blir moro å se overraskede besteforeldre! :)

Vi får krysse det vi har for at spira er fin og sterk på julaften.. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ingen som vet det her.. Eller, måtte si det til tannlegen idag.. Men håper tannlegeassistenten holder snavla si.. Hun er fra samme bygd som meg.. Og alle jeg kjenner, kjenner henne..men hun har vel taushetsplikt..?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg ble så lykkelig og ivrig at jeg klarte ikke å holde tåta ett sekund. :) Jeg fortalte til mine beste venner med detsamme, mens familien har funnet ut av det suksessivt. Min kjære samboer har oppdaget at det er fryktelig morsomt å fortelle det til folk da deres reaksjon er så positiv, men facebook får vite etter vi har vært på ultralyd. (er 10+6 nå)
 
Jeg vil vente lengst mulig :) helst til jeg ikke klarer å skjule det!
 
Men man vil jo helst fortelle det til alle da :p
 
Jeg er 4 + 4 og har sagt det til mamma og et par gode venninner. Vi har vært ganske åpne på at vi prøver, for jeg synes det er fint å dele både gleder og sorger med dem vi er glade i. Så vi kommer til å si det til de nærmeste nå etterhvert sånn som det passer, med den forutsetning at det også føles ok å si det til vedkommende også dersom det ikke går bra.
 
Ingen som vet det her.. Eller, måtte si det til tannlegen idag.. Men håper tannlegeassistenten holder snavla si.. Hun er fra samme bygd som meg.. Og alle jeg kjenner, kjenner henne..men hun har vel taushetsplikt..?


Sent from my iPhone using BV Forum
ja hun har taushetsplikt:D

her har jeg ikke klart å holde munn til mine nærmeste:D ,men passer på andre i nærmiljøet siden jeg prøver å få meg jobb:D
 
vi har tenkt til å holde det hemmelig til uke 12... Tenkte kanskje ungene skal få æren av å fortelle det til besteforeldre/oldeforeldre. (De er 3 og 6 år gamle) ;)
 
Back
Topp