Når forteller dere folk at dere er gravid? :)

Zara85

Elsker forumet
Julibarna2014
Augustmødrene 2014
Hei!

Melder meg inn her da jeg fikk positiv test på søndag.. :)
Når tid har dere tenkt å fortelle om graviditeten? Første gangen jeg gikk gravid fortalte vi det ganske tidlig til familie og ventet rundt tre mnd før de fikk lov å fortelle det videre.. :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg synes det er godt å holde det litt for oss selv i starten denne gangen kjenner jeg.
 
Vi forteller det til nærmeste familie på julaften, resten får vite det litt senere :)
 
Ser an formen, blir man kjempedårlig kan det jo bli vanskelig å holde hemmelig


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uke 6: bestevenninnen min som er en uke lenger på vei enn hva jeg er.
Uke 7: mamma, pappa og lillebror

Er nå i uke 9+5, og ber samboer på mine kner om at han skl fortelle det til sine foreldre. Har allerede måtte avlyse en søndagsmiddag og et 85årslag fordi hans familie ikke vet og jeg er SÅÅÅ enormt kvalm at jeg ikke kan være rundt en eneste sjel som ikke er klar over det. I tillegg bor vi i en VELDIG liten by, og jeg er lei av å se meg over skulderen hver gang jeg står og brekker meg i frykt for at hans familie også skal være på butikken :p
 
Ser an formen, blir man kjempedårlig kan det jo bli vanskelig å holde hemmelig


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mine foreldre og hans foreldre får forresten vite det omtrent ganske snart. De følger oss liksom igjennom alt.
 
Vi forteller det til nærmeste familie på julaften, resten får vite det litt senere :)
Vi forteller også nærmeste familie på julaften :D er da akkurat 8 uker :) andre vet vi ikke helt enda, kunne tenke oss å vente til vi visste kjønnet, men er så mange så spør om vi er gravide.. Kunne gjerne tenkt meg å
Fortelle foreldre det nå egentlig, men velger å si det på julaften ettersom forrige gang så fikk de vite på en skremmende måte..


<3 Himmelskatten 19.09.13 <3
<3 Hjerteplaster juli/august 14 <3
 
Vi sier det til nærmeste familie på julaften eller nyttårsaften. :)

Har dere tenkt å fortelle det på noen spesiell måte?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har fortalt det til søstra mi :) så får vi se hvor lenge jeg klarer å skjule det fra resten :p

<3 har en liten augustspire <3
 
Nærmeste familie og gode venner har fått vire det. Også skal sjefen få beskjed nå, for jeg må bli noe omplassert på arbeid.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er 4+3 og føler allerede at kvalem kommer til å bli et problem på jobb. Vi er kun 12 stk og vanskelig å skjule noe som helst. Så jobben får vite det etterhvert nå.

Bestevenninnene mine vet. Søsken og foreldre får vite det på juleaften. Skal kjøpe en body på etsy.com som sier: "Beste christmas gift ever".


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg sa det til mamma, lillesøster og svigermor før uke 12. Alle andre fikk vite det etter uke 12 :)
 
Har sagt det til en del venninner allerede, familien skal få vite det i julen :) tror det blir stas, for vi har blitt mast litt på de siste par årene :p

Når jeg var gravid med sønnen min var jeg nettopp fyllt 22 og midt i utdanningen så jeg var engstelig for hva familien kom til å si, så endte opp med at jeg sendte mamma en sms om det i uke 12 :p ( de tok pent og var glade på våres vegne altså)

Gleder meg skikkelig til å si det til den kommende storebror også. Alle han kjenner har søsken og han synes det er veldig stas med babyer :) Men der vil jeg vente litt, tenker det blir fryktelig lenge for en femåring å vente og dessuten er jo det ingenting som er bankers enda. Hva tenker dere andre med kommende storesøsken?
 
Her er storebror 3 1/5 år, så sier det ikke til han før jeg vil at alle andre skal vite det.. Hehe.. :p

Har sagt det til foreldre og søsken.. Vet ikke om jeg bryr meg så mye om alle får vite det egentlig, syns det bare er kosli å si det :) men er jo bare 4 uker da.. Burde vel drøye det litt..

Jeg ble også tidlig kvalm sist, så er problematisk å skjule det så veldig lenge.. ;)

Sent from my iPad using BV Forum
 
Skal fortelle det til min nærmeste familie når jeg er i uke 6, tenker jeg. Det er en uke til.
Venter til jeg over over 12 uker på vei med å fortelle det til hans familie.
 
Så moro! :) noen som har morsomme måter å si det på? :) sist gang ga vi kopper med bestemor og bestefar på.. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Back
Topp