Knøtta88
Forelsket i forumet
Jeg har kjent på det samme, og på en måte litt godt at du setter ord på det her. Den følelsen av å ikke glede seg til å fortelle…Jeg gruer meg veldig til å si detdette er nr 4, og jeg er redd for reaksjonen.. tipper det blir noe ala "var det ikke nok nå", "dette blir mye jobb" osv ...
Både mamma, pappa og svigerfamilien har flere ganger hintet til at vi bør gi oss på to. Både pga økonomi og at vi har hatt utfordringer med eldstegutten. I tillegg har de baksnakket søskenbarnet mitt som får sin tredje nå, og sagt ting som «hun hadde vel nok strev med de to hun allerede har». Så nå er det ikke noe lystbetont å si det. Det er litt leit…
Så jeg skjønner følelsen! Håper folk tar det fint tross alt.

Vi skal forresten si det til svigers i dag. Jeg driver allerede å forbereder snappy motsvar om det skulle bli himling med øynene eller dumme kommentarer. Hehe. Men det blir sikkert ikke så ille som vi tror.
dette er nr 4, og jeg er redd for reaksjonen.. tipper det blir noe ala "var det ikke nok nå", "dette blir mye jobb" osv ...

magen har virkelig poppet i det siste, så spent på om jeg klarer å skjule det. Vil gjerne vente til etter oul. Det er 5 uker til... ser ikke familien sååå ofte, så hvis jeg klarer å holde det skjult på søndag tror jeg det skal gå