Når fortelle..?

Vi skal fortelle det i påska, til de nærmeste. Er da 10 uker :happy:
 
Sist fortalte vi til familien på julaften, det var i uke 18, og på jobb kjøpte jeg «jeg skal ha baby»-kake når jeg var halvveis, 20+1:p da vistes det ikke enda. Men det spørs om vi forteller det før det har gått så langt denne gangen, får sikkert mage tidligere nå:p
 
Våre nærmeste vet det :) Jeg lagde kopp som viser teksten når det blir varmt :) så når de fikk kaffe så gikk koppen fra svart til hvit med en tekst " jeg skal bli bestemor igjen".. :) Men jeg vet ikke hvordan jeg skal si det til sjefen og de på jobb.. jeg tror jeg kommer til å bli uglesett...

Ååå! Så søt måte å fortelle det på!

Men.. what?? Uglesett??
 
Hadde nesten vært litt morsomt å komme vaggende etter ferien, klappe seg på magen og si noe om at det ble kanskje litt mye grill, snop og øl i sommer. Der røk den dietten liksom.

Hahaha! Ja, det hadde vært syyykt artig!! :hilarious:
 
Jeg gruer meg så jæ**** til å fortelle det til sjefen min.. er i permisjon fremdeles med første og skal egentlig tilbake igjen på jobb i august. Så 2 mnd i jobb før jeg må ut i permisjon på nytt. Håper hun ikke dreper meg :nailbiting:
 
Her var vi helt i ekstase når vi fant ut vi var gravid. Så etter jeg hadde fått positiv test på digital ringte vi mamma på FaceTime. Hadde aldri klart å ikke si noe på 12 uker til de nærmeste, så har stor respekt for dere som klarer det! :gen053
Var på tidlig UL i uke 8, og fortalte det da til de på jobb, for har vært veldig sliten og litt vimsete. Jobber bare med menn, så de forstår ikke helt at jeg ikke alltid er helt i form, uten å skulle nevne sykemelding.. Mens sjefen min har stor forståelse, da han har barn og konen var mye dårlig i starten.

Skjønner! Er jo veldig forskjellig hva som føles mest riktig for folk og, liksom.. :) For min del har jeg nok trengt tid på å la det synke inn selv først..så har vært greit å ha en liten hemmelighet..vil fremdeles vente til vi har fått det bekreftet på ul.. Føles liksom så rart mens jeg fremdeles er i såpass bra form, så trenger en bekreftelse:p
 
Våre nærmeste vet det :) Jeg lagde kopp som viser teksten når det blir varmt :) så når de fikk kaffe så gikk koppen fra svart til hvit med en tekst " jeg skal bli bestemor igjen".. :) Men jeg vet ikke hvordan jeg skal si det til sjefen og de på jobb.. jeg tror jeg kommer til å bli uglesett...

Oi, det var kreativ måte å si det på:) Tror ikke de på jobb sier noe her...flere som har «mast» på meg lenge allerede:hilarious: men er spent på å fortelle det..blir kanskje mer virkelig da på en måte..
 
Har fortalt de fleste allerede, så jungeltelegrafen sørger vel for at ‘’alle’’ vet i omegn.
Går det galt syns jeg det er bedre at folk vet og kan ta hensyn.

Skjønner hva du mener, og innser jo egt at det er fornuftig..men kjenner jeg synes det blir så kjett å måtte annonsere til så mange nysgjerrige dersom det går galt og.. huff..vanskelig dette:confused:
 
Hadde nesten vært litt morsomt å komme vaggende etter ferien, klappe seg på magen og si noe om at det ble kanskje litt mye grill, snop og øl i sommer. Der røk den dietten liksom.

Haha, ja! Jeg hadde en elev for noen år tilbake som så på meg første dag etter juleferien og sa: «oi, skal du ha baby??» Haha, takk for den liksom..da var det nok bare julematen han så:hilarious: hadde evt blitt motsatt denne gangen da..
 
Jeg gruer meg så jæ**** til å fortelle det til sjefen min.. er i permisjon fremdeles med første og skal egentlig tilbake igjen på jobb i august. Så 2 mnd i jobb før jeg må ut i permisjon på nytt. Håper hun ikke dreper meg :nailbiting:

Oi, skjønner at du er spent da..men det må de da bare forholde seg til..kan vel ikke bli sint for sånn?! :eek: Jeg vil jo helst vente lenge til med å fortelle noen på jobb det, men føler et «press» på å fortelle sjefen siden hun setter opp timeplaner for neste skoleår nå før sommeren..og da vet jeg jo at det evt vil bli omrokkeringer når jeg kommer med det der.. :confused: de ville sikkert helst visst det allerede..men kan ikke la det styre helt når det føles riktig å si, heller..
 
Beklager, glemte jo helt å nevne det. :dead: Men er 7 uker på vei nå. Skulle helst ønske at jeg kunne vente litt til, men siden hun bor så langt unna - så får det gå slik!

Spennende.. skjønner det godt! Er straks 8 uker her, men venter nok med å fortelle litt til..;)
 
Sist fortalte vi til familien på julaften, det var i uke 18, og på jobb kjøpte jeg «jeg skal ha baby»-kake når jeg var halvveis, 20+1:p da vistes det ikke enda. Men det spørs om vi forteller det før det har gått så langt denne gangen, får sikkert mage tidligere nå:p

Oi, du kunne vente såpass lenge ja? Gøy! Ingen som hadde merket noe heller? :hilarious:
 
Jeg har av en eller annen sær grunn fått mage allerede, så har blitt "ferska" to ganger på jobb.. Er bare 9 uker på vei jo. Foreldrene mine vet, typen fikk vite samtidig som meg, noen kompiser av typen, ei venninne og ene søstera mi vet. Foreldrene til Typen får vite i Påsken, hans søster også tenker jeg. Så får resten vite litt sånn når det passer:happy:
 
Jeg har av en eller annen sær grunn fått mage allerede, så har blitt "ferska" to ganger på jobb.. Er bare 9 uker på vei jo. Foreldrene mine vet, typen fikk vite samtidig som meg, noen kompiser av typen, ei venninne og ene søstera mi vet. Foreldrene til Typen får vite i Påsken, hans søster også tenker jeg. Så får resten vite litt sånn når det passer:happy:

Oi, såpass tidlig ja? :hilarious: Heldigvis ingen antydning her enda..kan godt drøye litt til og før det kommer egt..
 
Jeg har av en eller annen sær grunn fått mage allerede, så har blitt "ferska" to ganger på jobb.. Er bare 9 uker på vei jo. Foreldrene mine vet, typen fikk vite samtidig som meg, noen kompiser av typen, ei venninne og ene søstera mi vet. Foreldrene til Typen får vite i Påsken, hans søster også tenker jeg. Så får resten vite litt sånn når det passer:happy:
Oi, såpass tidlig ja? :hilarious: Heldigvis ingen antydning her enda..kan godt drøye litt til og før det kommer egt..
Vel.. Jeg har jo allerede blitt grabbet så jeg er ikke sjokkert over at andre har blitt avslørt :hilarious:
 
Back
Topp