Hvor langt er du på vei da?
Beklager, glemte jo helt å nevne det. Men er 7 uker på vei nå. Skulle helst ønske at jeg kunne vente litt til, men siden hun bor så langt unna - så får det gå slik!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt er du på vei da?
Våre nærmeste vet det Jeg lagde kopp som viser teksten når det blir varmt så når de fikk kaffe så gikk koppen fra svart til hvit med en tekst " jeg skal bli bestemor igjen".. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal si det til sjefen og de på jobb.. jeg tror jeg kommer til å bli uglesett...
Hadde nesten vært litt morsomt å komme vaggende etter ferien, klappe seg på magen og si noe om at det ble kanskje litt mye grill, snop og øl i sommer. Der røk den dietten liksom.
Her var vi helt i ekstase når vi fant ut vi var gravid. Så etter jeg hadde fått positiv test på digital ringte vi mamma på FaceTime. Hadde aldri klart å ikke si noe på 12 uker til de nærmeste, så har stor respekt for dere som klarer det!
Var på tidlig UL i uke 8, og fortalte det da til de på jobb, for har vært veldig sliten og litt vimsete. Jobber bare med menn, så de forstår ikke helt at jeg ikke alltid er helt i form, uten å skulle nevne sykemelding.. Mens sjefen min har stor forståelse, da han har barn og konen var mye dårlig i starten.
Våre nærmeste vet det Jeg lagde kopp som viser teksten når det blir varmt så når de fikk kaffe så gikk koppen fra svart til hvit med en tekst " jeg skal bli bestemor igjen".. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal si det til sjefen og de på jobb.. jeg tror jeg kommer til å bli uglesett...
Har fortalt de fleste allerede, så jungeltelegrafen sørger vel for at ‘’alle’’ vet i omegn.
Går det galt syns jeg det er bedre at folk vet og kan ta hensyn.
Hadde nesten vært litt morsomt å komme vaggende etter ferien, klappe seg på magen og si noe om at det ble kanskje litt mye grill, snop og øl i sommer. Der røk den dietten liksom.
Jeg gruer meg så jæ**** til å fortelle det til sjefen min.. er i permisjon fremdeles med første og skal egentlig tilbake igjen på jobb i august. Så 2 mnd i jobb før jeg må ut i permisjon på nytt. Håper hun ikke dreper meg
Beklager, glemte jo helt å nevne det. Men er 7 uker på vei nå. Skulle helst ønske at jeg kunne vente litt til, men siden hun bor så langt unna - så får det gå slik!
Vi skal fortelle det i påska, til de nærmeste. Er da 10 uker
Sist fortalte vi til familien på julaften, det var i uke 18, og på jobb kjøpte jeg «jeg skal ha baby»-kake når jeg var halvveis, 20+1 da vistes det ikke enda. Men det spørs om vi forteller det før det har gått så langt denne gangen, får sikkert mage tidligere nå
Jeg har av en eller annen sær grunn fått mage allerede, så har blitt "ferska" to ganger på jobb.. Er bare 9 uker på vei jo. Foreldrene mine vet, typen fikk vite samtidig som meg, noen kompiser av typen, ei venninne og ene søstera mi vet. Foreldrene til Typen får vite i Påsken, hans søster også tenker jeg. Så får resten vite litt sånn når det passer
JaSpennende da Første?
Jeg har av en eller annen sær grunn fått mage allerede, så har blitt "ferska" to ganger på jobb.. Er bare 9 uker på vei jo. Foreldrene mine vet, typen fikk vite samtidig som meg, noen kompiser av typen, ei venninne og ene søstera mi vet. Foreldrene til Typen får vite i Påsken, hans søster også tenker jeg. Så får resten vite litt sånn når det passer
Vel.. Jeg har jo allerede blitt grabbet så jeg er ikke sjokkert over at andre har blitt avslørtOi, såpass tidlig ja? Heldigvis ingen antydning her enda..kan godt drøye litt til og før det kommer egt..
Her og vært på noen undersøkelser enda? Er jammen mye nytt å tenke på..!
Vel.. Jeg har jo allerede blitt grabbet så jeg er ikke sjokkert over at andre har blitt avslørt