Uff... ikke greit med sånne sladrekjerringer altså!
Jeg og samboeren er litt der at vi ønsker å vente pinlig lenge med å fortelle det. Spesielt til hans familie på morssiden som er sååå barneoeienterte
de har jo vært på oss lenge for å få vite om og når vi tenker å få barn, og det har gjort oss litt sånn fulle av faen (på en humoristisk måte) hvor samboeren ved en anledning jeg ikke skulle drikke alkohol (var i konkurransesesong), smurte veldig tykt på og sa under hele middagen «nei, hun skal ikke ha alkohol i kveld, det hadde tatt seg ut», og så senere kommentert slik at andre hørte det «det er bare å spise, du trenger den næringen du kan få».. osv
og de døde jo av nysgjerrighet og ble skikkelig furt da det bare var nevøen (min kjæreste) som viste seg fra sin beste side
Som regel har vi vært veldig avmålte, lite positive/ambivalente når de har spurt om barneplater så vi tror at de har «gitt oss opp». Derfor hadde det vært såååå gøy å vente så lenge som mulig med å fortelle, kanskje helt til de reagerer på magen, og da kan jeg jo si at nei, du, jeg Jar bare lagt på meg
Vi kommer nok ikke til å legge ut noe på Facebook eller kringkaste det på noen måte, vi liker å holde det privat, og så får heller folk bli megaoverrasket når de finner det ut
Mine venninner er jo informert for en stund siden da, det skal sies!