Når fortelle?

Overrasket<3

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Sensommerbarna 2016
Når skal dere fortelle at dere venter baby i januar?
Jeg døøøør etter å fortelle, men tror vi venter til uke 12, sånn ca i hvertfall. Kun jeg og mannen som vet det nå, og sånn vil det være inntil vi velger å fortelle foreldre osv.

Tja... Vet ikke helt jeg :P

Her har jeg fortalt det til en mamma i bhg til vesla, ei venninne. og PT min :)

Tenkte å fortelle enten etter at vi har vært på UL i uke 8 eller ved 12 uker, kanskje tidligere, siden jeg har bursdag 2 uker før UL i uke 12 :)

Spent på hvordan de vil reagere :P Ikke bra vil jeg tro :( :P Men jeg bryr meg ikke. Kanskje der og da, men det får så være :P Vet litt hvordan de mener om saken ;)

Vi har egentlig blitt enige med å vente til etter uke 12 pga tidligere sa. Men vi holder på å sprekke begge to. Lurer på å si det til foreldrene våre. Om det skulle gå galt så er det veldig godt å ha noen som forstår litt også. Men skal prøøøve og holde oss :) første barnet til bf her så tipper han ryker snart

Sent from my iPhone using BV Forum

Familiene våre får nok vite det rundt uke 15, det er neste gang vi treffer dem :) gjør meg ingenting å holde på det en stund til :P

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Vi har fortalt det til familien og noen venner ;)

Termin: 6.januar 2015❤️

Her tenker vi å vente til etter uke 12. Er kun bestevenninnen min som vet det. Men hun vet og at vi har prøvd en stund..

Tja... Vet ikke helt jeg :P

Her har jeg fortalt det til en mamma i bhg til vesla, ei venninne. og PT min :)

Tenkte å fortelle enten etter at vi har vært på UL i uke 8 eller ved 12 uker, kanskje tidligere, siden jeg har bursdag 2 uker før UL i uke 12 :)

Spent på hvordan de vil reagere :P Ikke bra vil jeg tro :( :P Men jeg bryr meg ikke. Kanskje der og da, men det får så være :P Vet litt hvordan de mener om saken ;)

Hvorfor skulle de ikke være positive?

Familiene våre får nok vite det rundt uke 15, det er neste gang vi treffer dem :) gjør meg ingenting å holde på det en stund til :P

❤ Jente januar 2012 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Vi skal møte en del av familien til mannen neste uke, men føler det er alt for tidlig enda? Resten av familien skal vi treffe i juni. Hadde vært gøy. Men.

Hvorfor skulle de ikke være positive?

Fordi dette er det 4. barnet og de mener vi har nok med de vi har :P Men de blir nok glade, etterhvert :P Sær familie :P

Svigermor og søstern tror jeg blir glade med en gang. Mamma må bare venne seg til det :P De vet jo at jeg er glad i barn så burde ikke komme som en overraskelse :P

Fordi dette er det 4. barnet og de mener vi har nok med de vi har :P Men de blir nok glade, etterhvert :P Sær familie :P

Svigermor og søstern tror jeg blir glade med en gang. Mamma må bare venne seg til det :P De vet jo at jeg er glad i barn så burde ikke komme som en overraskelse :P

Tror det er flere som er litt sånn :/ Men så lenge dere ønsker det og det fungerer er det jo bare toppers! :)

Viste mamman min den første svaaaaake positive testen min :P
Hun er så klar for en liten bebis til:) hehe
Hun har vært den første jeg har sagt det til, alle gangene ;)

Så har jeg fortalt det til 2 gode venninner :D

Det kløøøøøør etter å si det til hele verden, men skal nok holde meg til ETTER ul i uke 10+4.
Vi kommer nok til å si det til resten av familien etter vi har sett babyn tenker jeg :)

Vi skal møte en del av familien til mannen neste uke, men føler det er alt for tidlig enda? Resten av familien skal vi treffe i juni. Hadde vært gøy. Men.

Sist fortalte vi familien og noen nøre venner i uke 5. Vi var jo så stolt og ville dele den gleden med alle.. Denne gangen tar vi det litt roligere, for uke 5 er veldig tidlig :P for all del, der er folk som vet det nå og, men disse har visst at vi har prøvd.

❤ Jente januar 2012 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Skulle vel vente til uke 12 men tipper familien får vite etter ul i uke 8... Jeg holder også på å sprekke nemlig ;) og ukene går sååååå sakte ;)

Termin 9.jan ❤️

kommer sikkert til å fortelle det til familien før 17.... litt vanskelig å holde på hemmeligheten. 2 stk på jobben som vet da. En som spurte "hvordan gikk det denne mnd da?" dagen etter at jeg testa og så måtte jeg ha en alliert siden jeg er sykt kvalm hele dagen og fordi jeg plutselig har blitt superdistrè.... !!! Men lurer mer på hvor tidlig jeg skal informere han som skal bli storebror :) gleder meg veldig til den samtalen :)

Når skal dere fortelle at dere venter baby i januar?
Jeg døøøør etter å fortelle, men tror vi venter til uke 12, sånn ca i hvertfall. Kun jeg og mannen som vet det nå, og sånn vil det være inntil vi velger å fortelle foreldre osv.
Av ren nysgjerrighet:

Noen som ikke har klart å holde hemmeligheten så langt?

Her har vi fortalt foreldrene våre og smågutta mine som skal bli storebrødre :) + mine 2 bestevenninner ;)

Vi bor i ei lita bygd, så ryktene sprees fort når magen min er såååå oppblåst å vises så godt. Så da heller at nyhetene kommer fra oss :D

---------------------------------------
♡ Termin 16.januar ♡
☆Vi venter nummer 3☆

Har måttet fortelle det til sjefen min og bestevenninna mi som jeg jobber sammen med. Dette rett og slett siden jeg trenger mye tilrettelegging på jobb, og vil prøve å skjule det for resten av kollegane mine :)
Skal på helgebesøk til min mor i helga, så tiden vil vise om hun får høre det. Vet at hun venter på at jeg skal bli gravid, så hun blir nok veldig glad :D
Vanskelig å holde det skjult da! Vil helst rope det til alle jeg :)

Vi fortalte det til foreldrene våre i helga. Er 5 uker i dag. Valgte å fortelle dem det så tidlig pga 2 sa, og veit ikke hva jeg skulle gjort uten støtte fra mine foreldre.

Back
Topp