Når fortelle søsken ?

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Jeg tenker å vente lengst mulig, iallfall til faren for spontanabort avtar. Å fortelle dem dette er som å fortelle det til se og hør, de er jo bare 3 og 5 år gamle. Ønsker ikke at alle skal få vite det tidlig. I tillegg ser jeg for meg at en evnt samtale om at babyen ikke er der mer (i tilfelle SA), ville blitt litt vanskelig for dem å forstå. Men gleder meg masse til å fortelle når den dagen kommer :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Har kjempelyst til å fortelle nå, men venter til uke 12 tenker jeg(evt litt før hvis vi ser hjerte funke og baby som lever). Gleder meg!!
De er 3 og nesten 5 år

<3 Januar 2015 <3
Termin 09.01.2015

Oj sendte litt fort avgårde jeg ;)

Her venter vi så lenge som mulig. Mye pga at det ikke skal bli så lang ventetid og at ikke alle skal få vite det. Det er som du sier at det er som å fortelle det til se og hør:pvesla har allerede sagt i barnehagen 2 ganger at jeg hadde baby i magen.hahaha:D

Blir å vente til etter UL i uke 12 tenker jeg :)

Er se og hør mine også :D spesielt hun på 6 :P

❤️Termin 17.januar ❤️

Vi har sakt det til vår sønn på 7 år, så er ikke hemmelig ovenfor venner og familie nå kan du si:)

Termin: 6.januar 2015❤️

Mulig vi forteller det etter ultralyd på fredag. Men får se. Jeg og mannen skal diskutere det da!

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 venter sistemann 06.01.2015 <3

Vi snakker om "bebi" her i huset. Jeg har også pekt på magen min og fortalt eldstegutten at det er "bebi der". Han er nesten fire og har ganske begrenset språk, så jeg har funnet ut at hvis han skulle avsløre det, så kommer det til å være dobbel glede :)

Jeg tenker vi venter lengst mulig, så det ikke blir så lenge å vente for de. Men samtidig vil vi nok fortelle familie rundt uke 10-12, og da kan vi kanskje ikke holde det hemmelig fra brødrene...

Back
Topp