Når fortelle nyheten..

Såpass! Noen som har forventet barnebarn i det stille altså :D skikkelig koselig!

Høhøh! Ikke i det stille for å si det sånn [emoji23] nesten maset [emoji23] skal ikke dere ha barn snart da? Gleder meg veeldig til å bli bestemor igjen! Nettopp kjøpt stasjonsvogn, og svigermor kommenterte at der var det goood plass til barnevogn [emoji28]
 
Tenker å fortelle det til mannen sine foreldre etter første TUL rundt uke 7 (skal tidlig for å sjekke om det er en eller flere babyer). Vi har gård og er avhengig av svigerfar sin hjelp i lamminga nå når jeg ikke kan hjelpe så mye. Sier det nok til de nærmeste venninnene også rundt den tida. Kommer nok ikkje til å si noen til min familie før tidligst uke 12. Legger det heller ikkje ut på facebook før jeg har fått tydelig mage, av hensyn til jobben.

Har lyst å fortelle det til mannen sin sønn. Problemet er at vi har et veldig ugreit forhold til hans mor, og det kommer til å bli mye styr når hun får vite det. Er veldig usikker på hvordan vi skal håndtere det.
 
Vi sa det til foreldre med en gang og svigersøster som vi ville skulle sitte barnevakt så vi kunne gå ut å feire [emoji4]
 
Vi kommer nok til å holde det for oss selv så lenge som mulig, men kommer nok sikkert til å bli avslørt under neste familie middag siden det er et tema som stadig vekk blir tatt opp :)
 
Er det flere enn meg som har familien langt unna? Synes liksom det er en ting som bør fortelles face-to-face... Samtidig som jeg har lyst til å rope det ut på telefon [emoji14]
 
Er det flere enn meg som har familien langt unna? Synes liksom det er en ting som bør fortelles face-to-face... Samtidig som jeg har lyst til å rope det ut på telefon [emoji14]
Jeg har familie langt unna, og måtte dra hjem og fortelle det sist helg, da klarte jeg rett og slett ikke la være lengre :)
 
Jeg har familie langt unna, og måtte dra hjem og fortelle det sist helg, da klarte jeg rett og slett ikke la være lengre :)
Hehe, kjenner følelsen! Samtidig har min søster klart å holde tett frem til 12 uker med alle sine 3 barn, så jeg må vel nesten prøve det samme...
 
Fortalte det til mamma på morsdag. Da visste allerede 3 av 5 søsken det og kjæresten. Har fortalt det til tanten og kusinen min da de er naboer og jeg tilbringer mye tid på sofaen pga kvalme. Min far og stemor får nok vite det en av dagene [emoji4]. 5+6 i dag og klarer ikke å holde det hemmelig for jeg er så glad [emoji4]. Familien til kjæresten må nok vente en stund da han ikke er klar selv til å fortelle det.
 
Vi har fortalte til familie og de nærmeste vennene. Det er jo veldig individuelt hva man føler seg komfortabel med. Men for min del var det naturlig å fortelle det til de som står meg nærmest:)
 
Jeg fortalte det til mamma og to venninner i går, men det var fordi spira mi allerede har reist :sad010
 
Klarte å vente 5 dager med å fortelle sambo :eek: Det var hardt! Men var veldig verdt det da han fikk testen i valentinsgaven :) har ikke tenkt å fortelle noen andre før etter 12 uke :)
 
Back
Topp