Når fortelle nyheten..

Vi forteller det til våre foreldre om en ukes tid, tror jeg. Nærmeste kollegaer får også vite det tidlig. Merker at jeg har bruk for støtte dersom det skulle gå galt. Har bestilt tidlig ultralyd 24.mars. Da er jeg 12 uker. Klarer ikke å vente så lenge med å fortelle de nærmeste!

Prøver å holde det for oss selv en stund til :) men magen vokser nå så trur ikke vi får holde det for oss så lenge vi ønsker.. men hvertfall til etter ul i uke 8 :)

Jeg er tjukk, så jeg slipper i alle fall å avsløres av magen [emoji14]

Besteforeldre bor langt unna, og jeg tror jeg vil fortelle det face to face, så det får bli i mai/juni tenker jeg. Samme med jobben; drøyer til etter lønnsforhandlinger i mai.

Har fortalt det til mine 4 nærmeste venninner, da jeg ikke har sjangs til å holde det hemmelig :) De visste også at vi egentlig skulle inn til fertilitetsutredning i april, så det er like greit å være ærlig med dem.

Vi har nå fortalt det til begge våre mødre, med streng beskjed om at det er tidlig! Begge ble helt i hundre og begynte å grine :joyful: tror vi forteller fedre og søsken, nærmeste venner når det nærmer seg uke 12 :)

Delte ikke på face før vi hadde født sist :)

Vi tenker å holde det hemmelig en god stund enda.. Kun søsteren min som vet noe her :) Har ikke så stort behov for å fortelle "alle" denne gangen som jeg hadde sist.. Lurer på å bestille tul i uke 10 også forteller jeg det 1.april i håp om at jeg kan få noen til å tro at det er en april- snart (er 12 uker den 01.04) :p

Hahah! Det hadde vært dritfett å legge ut på 1.april. Hvis jeg nå i tillegg skulle vente tvillinger hadde jo ALLE trodd det var aprilspøk!! Fantastisk!! [emoji23][emoji23]

02ae92356c56d4795ca3f62162b9e856.jpg

Skal gi denne til mamma i dag :D

Jeg måtte fortelle sjefen i dag, slik at hun er litt mer forberedt på mine reaksjoner når det gjelder en sak på jobb og mulig stillingsbytte. Lite poeng å bytte stilling og selskap om det bare er for en veldig begrenset periode og noen andre må ta over om ikke lenge likevel. Jeg fikk en god klem og et gratulerer, samtidig var det jo veldig forventet da vi giftet oss i høst og jeg er 34 år gammel..

Ellers har jeg fortalt ei venninne i utlandet og forsnakket meg med ei venninne til. Møtte ei annen venninne i går og da snakket jeg bare om hvordan vi fremdeles prøver og jadda :)

Her et nærmeste familie på begge sider det, våre foreldre og mine besteforeldre. Vi har prøvd i mange år og dette var andre prøverørsforsøk.

Kjenner det er godt at alle bare vet det må, selv om det kan bli mye spørsmål om hvordan det går hele tiden o_O

Nå vet alle i min familie det og min svigermor samt noen gode venner [emoji5] blir vell at vi sier det til resten av hans familie også iløpet av den nærmeste fremtid [emoji5]

Vi venter til etter uke 12 med å fortelle andre om det. Det har vi også gjort de andre to gangene og jeg syns det er litt koselig at det er våres lille hemmelighet her hjemme ❤️

Har bare sagt det til min beste venninne. Skal på tul når jeg er 7+1 så kanskje den helgen jeg er 8 uker for da har svigermor bursdag så blir det helgen etter der igjen ril mine foreldre. Tror jeg :)
Guttungen er jo 5 år og jeg vil helst at han skal vite det først. Og får han vite det vet alle det Hehe.

Fortalt det til mamma/pappa og søsteren min, samt et par gode venninner og en god kollega. Syntes det er godt å ha noen å snakke med

[emoji7] herlig! Du får oppdatere med reaksjonen hennes :D

Hun ble kjempe glad :) sikkert litt lettere sjokkert også! Men hun var ivrig på å vise meg ting hun allerede hadde strikket å gjemt vekk til en dag jeg endelig kan få bruk for det :) dåpskjolen er i boks også [emoji23] svigers ble helt i hunde [emoji3] samboern viste faren sin tskjorta jeg kjøpte til han, å det tok noen sek før han skjønte hva som sto der :D

Jeg måtte fortelle sjefen i dag, slik at hun er litt mer forberedt på mine reaksjoner når det gjelder en sak på jobb og mulig stillingsbytte. Lite poeng å bytte stilling og selskap om det bare er for en veldig begrenset periode og noen andre må ta over om ikke lenge likevel. Jeg fikk en god klem og et gratulerer, samtidig var det jo veldig forventet da vi giftet oss i høst og jeg er 34 år gammel..

Ellers har jeg fortalt ei venninne i utlandet og forsnakket meg med ei venninne til. Møtte ei annen venninne i går og da snakket jeg bare om hvordan vi fremdeles prøver og jadda :)

Hihi ja den der " vi prøver" bruker jeg også [emoji28]

Hun ble kjempe glad :) sikkert litt lettere sjokkert også! Men hun var ivrig på å vise meg ting hun allerede hadde strikket å gjemt vekk til en dag jeg endelig kan få bruk for det :) dåpskjolen er i boks også [emoji23] svigers ble helt i hunde [emoji3] samboern viste faren sin tskjorta jeg kjøpte til han, å det tok noen sek før han skjønte hva som sto der :D
Såpass! Noen som har forventet barnebarn i det stille altså :D skikkelig koselig!

Back
Topp