Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg måtte si fra i dag, selv om jeg på ingen måte føler meg klar for det. Har en jobb som krever mye tilrettelegging pga utageringsfare og høy arbeidsbelastning. Skulle ønske jeg kunne vente til det var litt tryggere. Ønsker ikke at alle skal vite det dersom jeg mister, men det valget har jeg dessverre ikke.
Jeg venter helst til det er gått 12 uker, det passer fint rett etter ferien. ;-) Men må se ann formen. Har blitt tidlig sykemeldt de to forrige svangerskapene så hvis jeg merker noe tidlig tenker jeg at det er fair å gi beskjed. Da får arbeidsgiver tid til å finne ut hvordan de skal løse mitt fravær.
Siden jeg egentlig nesten er min egen sjef så har jeg sagt det til hun som betaler meg lønn, dette fordi jeg er skikkelig dårlig og innimellom ikke er jobb . Heldigvis bare en uke igjen, så er det ferie til ut i august, og sa må da kvalmen ha gitt seg
Er sm pga ryggen på andre uken nå, og jeg er HELT sikker på at det er svangerskapsrelatert. Hvis jeg ikke er bedre i ryggen neste uke forteller jeg sjefen det da, og sikkert min med-pedagog på avdelingen. Sjefen blir nok happy, jeg er egentlig overflødig fra januar til august
Jeg tenker å fortelle det etter ferien. Da er jeg 14 uker. Håper bare jeg klarer meg de siste tre ukene frem til ferien nå uten å bli altfor kvalm. Sist ble jeg så dårlig så måtte til slutt si det da siden jeg aldri kom meg på jobb før 10 og ikke fikk gjort noe... Håper fet ikke blir så ille denne gangen... Vil helst vente til etter ferien...