Når fortelle nyheten på jobb?

-Moni-

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Jeg er litt heldig nå siden en kollega er 11 uker på vei. Så eg sa til hun at hun måtte fortelle meg når hun hadde fortalt det så eg kunne gå inn etterpå å fortelle. Nå har vi heldigvis en grådig grei sjef hos oss.

Jeg jobber som lærer, og tenker å fortelle det til neste skoleår. Når sommerferien begynner, er jeg bare 7 uker på vei, og jeg vil ikke si noe så tidlig. Er 15 uker på vei når vi begynner på an igjen :)

Etter uke 12, om jeg klarer meg så lenge. Må jeg ha tilrettelegging på jobb må jeg fortelle det før men satser på at jeg slipper

Last edited:
Etter uke 12 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Etter uke 12 en gang, kan være jeg drøyer til uke 16...

Så lenge jeg kan drøye det, drøyer jeg det! Men blir vel i uke 12-13 tenker jeg...Spørs hvor lenge det er fysisk mulig å skjule det! ;)

Når eg føler meg klar.

Jeg gjør det når jeg er over 12 uker :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Etter ferien tenker jeg, uke 14 eller deromkring.

Vil fortelle det rett før eg går på sommerferie. Har sein ferie i år, så då er eg rundt 12 veker på vei. Bur på ein liten plass, så dersom eg ikkje seier det før eg går på ferie, får dei eg jobbar med vite det på bygda;) Har ein jobb som eg ikkje treng tilrettelegging for å gjere, men greit at arbeidsgivar får vite det av meg og ikkje andre:)

Venter så lenge som mulig, har akkurat begynt i jobben :/

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Må fortelle det på tirsdag :-/ er bare 5+1 i dag, men ettersom jobben min er å kjøre varebil med flyttelass, så må jeg tilrettelegge.. heldigvis "bare" en praksisplass hos og via Nav, så det er ganske frie tøyler der :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg skal hvertfall vente til etter 30 juni pga turnusmesdige årsaker, men også fordi jeg da har vært på tidlig ultralyd. Tror jeg begynner å trenge tilrettelegging på jobb allerede da

Må se an formen litt. Dersom jeg blir mye dårlig sier jeg det nok til sjefen min, men ikke alle kollegaene. Vet det er mange som er lausmunna der :-P Hvis formen holder seg bra så venter jeg nok til uke 12-14 en gang :-)

Back
Topp