Når fortelle jobben

Jobber også på røntgen, og mine nærmeste kollegaer vet det. Nå jobber jeg på en liten seksjon, og har forsøkt på nr.2 i mange år - så de har fulgt prosessen ganske nært uansett. Men kun sjef og det resterende lab-personalet jeg har fortalt til da.. :)
 
Tenker egentlig ikke å si noe før de ser det.
 
Sniker litt fra januar - sier ingen ting før etter ferien, da er jeg 18 uker. Gleder meg til å komme med kul på magen på jobb.. de kommer til å få hakeslepp :)
 
Jeg fortalte det til sjefen på onsdag pga tidlig sykmelding ut svangerskapet. Forteller ikke til de andre før ca. en-to uke før sykmelding[emoji4]
 
Må jo ikkje gi beskjed fordi om du blir sjukemeldt :) arbeidsgiver trenger ikkje vite grunnen til sjukemelding...
Jeg vet det men hun spør alltid hva som er grunnen og om hun kan hjelpe med noe. Hun mener godt men jeg syns det er ubehagelig.
 
Ok takk for svar vet du hvor d står skriftlig?


Jeg er lærer og medlem av Utdanningsforbundet. På deres side står d at jeg må si fra 4 uker før jeg skal ta ut permisjon. Bortsett fra d er d ingen krav om at man skal si fra :welcome
 
Skal fortelle det om et par uker til sjefen i min nye jobb, starter 1.september. Dette fordi jeg nevnte under intervju at nå ønsket jeg å fokusere på jobb og komme meg opp og frem, og bam så hadde jeg positiv test[emoji23] Opptatt av å fortelle tidlig (blir rundt uke 13) sånn at arbeidsgiver har litt tid til å se på løsninger. Får håpe det ikke blir noe krøll, tviler siden det er en seriøs bedrift, meeen jeg har sagt opp gamle jobben min, såe[emoji85]
 
Sjefen er allerede informert, men resten av kollegaene får vite det når jeg føler for å si det:)
 
Vurderer å si det etter ferien, evt vente til etter ordinær ul. Sist røpte han det for de andre ansatte før oul, og ble veldig skuffet over det
 
Back
Topp