Augustspire2018
Forelsket i forumet
Jeg er i mammaperm med min sønn på 8 mnd. Tenker jeg forteller det rundt uke 12
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gjør du det da? Studerer også! Lurer litt på hvordan jeg skal gjøre detVet ikke når jeg skal fortelle.. har ikke tenkt til å ta permisjon, den er det far som skal ha, for jeg vil ikke ta permisjon fra studiene. Sier vel ifra når jeg vet om alt går bra
Hvordan gjør du det da? Studerer også! Lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det
Hehe ja jeg er selv i stillingen til en i permisjonJeg tar straks over for en leder som skal ut i permisjon, så det blir jo litt klein beskjed kan du si
Har hos legen idag. Vikaren til legen min i permisjon er visst høygravid hun nå koselig da! Men litt morsomtJeg tar straks over for en leder som skal ut i permisjon, så det blir jo litt klein beskjed kan du si
Jeg var i mammaperm frem til februar 2019 og jobbet frem til 1.april for da gikk jeg ut i ulønnet perm (frem til barnehagestart og ferie i august) så jeg blir ikke å fortelle noe før tidligst 12 uker.. jeg skal jo ikke tilbake i jobb før jeg er 5 mnd på vei. Hvis formen tilsier det da
Jeg hører ikke hjemme her, men så denne under "nye innlegg". Hvis du ikke går tilbake i jobb, mister du ikke rett til eksempelvis sykemelding nå når du er i ulønnet permisjon, man må jobbe så og så lenge etterpå for å inntjene rett til det igjen? Tenker på det du skriver om du kommer tilbake, hvis formen tilsier det... Obs obs.