Når forsvant kvalmen?

Den konstante kvalmen har roa seg nå. Er 8+2 nå. Men jeg blir kvalm hver gang jeg spiser uansett mengde.

Forrige svangerskap forsvant kvalmen i uke 11 en gang, det er helt normalt. Men husker jeg bekymret meg over det selv, det er vel alltid sånn.
Nå er jeg 8+2, er kvalm litt frem og tilbake. Var ikke kvalm i går eller i dag, så begynte å bli bekymret, frem til det plutselig kom røynende på i kveld igjen

Den har akkurat forsvunnet!! *banker i alle bord* Var helt krise 12+0, men nå har det gått to dager, og ingen kvalme i det hele tatt nå. Jeg er så lettet for å forhåpentligvis gå en julemiddag i møte med litt mer stabil vom:hilarious:

Når forsvant kvalmen hos dere i tidligere graviditeter, evnt denne?
I mine forrige to var jeg kvalm lenge, i hvertfall frem til OUL, og mener jeg var småkvalm hele svangerskapet. Nå er jeg 11+1 og føler meg nesten ikke kvalm lenger. Skulle ønske jeg kunne nyte det, men er istedenfor livredd for MA. Kan kvalmen virkelig forsvinne så tidlig, eller bør jeg sjekke om noe kan være galt? Har fortsatt ømme bryster og er mye trøtt….
Kvalmen forsvant i uke 16, bekkenløsning kom i uke 17 :joyful::hungover:

Uke 12+2 og kvalmen her er verre en noen gang… det har ikke vært så ille men fra uke 11 har det blitt mye verrehåper det roer seg til julemiddagen… Ga seg uke 14 sist

Jeg lurer meg selv hver gang jeg tror kvalmen er bedre, så nå skal jeg vente til jeg ikke har kosa med doskåla i løpet av flere dager før jeg sier noe som helst :yuck:

Ble satt litt tilbake på tul, bare 2 dager eller noe, men er opprinnelig 10+5. er det virkelig mulig at jeg blir sååå mye bedre i form for hver dag som går? Etter innleggelse pga hyperemisis og alt. Er det flere som har vært gørr dårlige men som blir bedre og bedre når en nærmer seg 11 uker? Hun sa på tul på fredag at morkaken hadde begynt å feste seg men ikke helt ferdig. Kan den ha festet seg så fort? Hilsen ei som nyyyyter å spise akkurat hva jeg ønsker igjen :p litt ugg på kvelden selvsagt men merker stor forskjell fra dag til dag.

Back
Topp