Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei gu! Unnskyld meg men eg hadde tatt opp tlf og sakt min meining! Blir du ikkje glad så bør du i det minste leke at du blir glad! Hev deg over det Hedvig! Dette e den mest dyrbare og fantastiske gaven ein kan få og det bør nytast! Men eg forstår deg veldig veldig godt.. Eg hadde blitt SÅ lei meg om mine nærmeste hadde gjort noko liknande.. Men mulig det kan vere uskyldig då? Håper det! Det e jo alltid godt å ha familien i ryggen, uansett situasjon klem til degIgår sendte jeg en et bilde til mine to søstre av en babystrikkebok med positiv graviditetstest oppå og teksten "ferdigstrikka februar 2015". Jeg ser at de åpnet den. Men ingen reaksjon. Og jeg er så skuffa. Jeg trenger at ihvertfall de blir glade.
Det var trist. Kanskje det hadde vært lettere å si det i tlf enn å bare sende en melding, da hadde du fått respons med det samme.Igår sendte jeg en et bilde til mine to søstre av en babystrikkebok med positiv graviditetstest oppå og teksten "ferdigstrikka februar 2015". Jeg ser at de åpnet den. Men ingen reaksjon. Og jeg er så skuffa. Jeg trenger at ihvertfall de blir glade.