Når folk ikke blir glade

Hedvig

Flowerpower
Igår sendte jeg en et bilde til mine to søstre av en babystrikkebok med positiv graviditetstest oppå og teksten "ferdigstrikka februar 2015". Jeg ser at de åpnet den. Men ingen reaksjon. Og jeg er så skuffa. Jeg trenger at ihvertfall de blir glade.

Uff så utrolig dumt :-( Har de ikke gitt deg noen respons i hele tatt??

Sent from my iPhone using BV Forum

Kanskje de planlegger en overraskelse til deg i løpet av helga?

Hammyhund - 7år <3

Mitt lille druefrø, "Bastardo Troussou", 16.02.2015 <4

De er ikke her. Den ene bor sørpå og den andre er hos henne på ferie.

Igår sendte jeg en et bilde til mine to søstre av en babystrikkebok med positiv graviditetstest oppå og teksten "ferdigstrikka februar 2015". Jeg ser at de åpnet den. Men ingen reaksjon. Og jeg er så skuffa. Jeg trenger at ihvertfall de blir glade.
Nei gu! Unnskyld meg men eg hadde tatt opp tlf og sakt min meining! Blir du ikkje glad så bør du i det minste leke at du blir glad! Hev deg over det Hedvig! Dette e den mest dyrbare og fantastiske gaven ein kan få og det bør nytast! Men eg forstår deg veldig veldig godt.. Eg hadde blitt SÅ lei meg om mine nærmeste hadde gjort noko liknande.. Men mulig det kan vere uskyldig då? Håper det! Det e jo alltid godt å ha familien i ryggen, uansett situasjon :) :) klem til deg

♡ Termin 6. Februar ♡

Akkurat idet jeg bestemte meg for å ikke vente men si det, så begynte jeg å glede meg. Vi fikk lekegrinda i hus igår. Nå angrer jeg på at jeg sa noe. Det er kanskje ingen glede likevel.

Fryktelig dårlig stil av søstrene dine da! Må si jeg blir irritert på dine vegne!

Er det sånn at dette rett og slett kan være sjalusi?

❤️Februar 2015❤️

Fy søren så dårlig!!!! Hadde blitt kjempelei meg... Vet litt åssen det er, svigerinna mi kom ikke å hilste på sønnen vår før han skulle døpes... Da var han 3mnd, det var første gang hun så han...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Det var trist. Kanskje det hadde vært lettere å si det i tlf enn å bare sende en melding, da hadde du fått respons med det samme.
Visste de at du ville ha flere barn?
Jeg grudde meg litt til å si det til familien denne gangen siden det var nr 3 og de kommer så tett som to år mellom hver. Pluss at jeg ikke har jobb nå. Så jeg regnet med en litt negativ respons, og sa det derfor pr tlf. Etterpå fikk det synke litt inn, og nå er alle bare glade og hjelper oss.

De visste at vi skulle ha barn sammen etterhvert (ny mann) men det kom sikkert fort. Uansett syns jeg man sier gratulerer, man bruker ikke lang tid på å la det synke inn først. De må jo skjønne at jeg ikke akkurat har det godt nå når det blir lammende stillhet.

Nei, utrolig dårlig gjort synes jeg og :( Hadde blitt kjempe skuffa selv!

Jeg får ta barna ut. Ingenting annet å gjøre. Takk for støtte.

Fy søren så fæl holdning:/ hadde gitt di et døgn og så ringt de opp og spurt hvorfor ingen av de har svart men begge har sitt det?

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Men hvorfor skriver du ikke ny meld til de og spør hvorfor de ikke har svart??

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Ble trist av å lese dette..

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

Håper det går bra med deg :)

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

Så utrolig dårlig gjort!! De burde skamme seg!! Også søstre av alt! Ble lei meg på dine vegne nå og tenker at de sikkert om litt sitter med dårlig samvittighet for at de ikke var glade på dine vegne og også gledet seg over å bli tanter! Håper det svir godt hos de om en stund!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke tro det verste med en gang! :)

Back
Topp