bøllefrøene
Forelsket i forumet
hvor gammel var mini når h*n fikk fluor første gangen? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det greit å gi selv om barnet bare har to tenner? Dumt spørsmål, jeg vet ;)Dramadama skrev:
bondekone skrev:
Er det greit å gi selv om barnet bare har to tenner? Dumt spørsmål, jeg vet ;)Dramadama skrev:
ja
tannlegen her sier at en ska pusse fra første tann og anbefaller også flourtablett fra de er rundt 7-8mnd, en kunne knuse tableten i en skje og gi det på den måtten hvis en var redd barne skulle sette det i halsen
her har de fått tablet fra første stund
Dramadama skrev:
bondekone skrev:
ja
tannlegen her sier at en ska pusse fra første tann og anbefaller også flourtablett fra de er rundt 7-8mnd, en kunne knuse tableten i en skje og gi det på den måtten hvis en var redd barne skulle sette det i halsen
her har de fått tablet fra første stund
Har pusset fra den første tannen kom. Kanskje vi skal kjøpe tabletter snart da. Takk for svar ;)
Begynte ved 15 mnd aldern fordi det ble anbefalt her. flour i tannkremen var ikke nok.*Prinsessa skrev:
Det er veldig forskjellig fra sted til sted.Mange flour tabletter har jo 3 års grense.
I svergie har de ikke flour tabletter (eller så var det sånn at de begynte med det i 12 års alderen) da det ikke anbefales tidligere, det er nok med flour som er i drikkevann og tannkrem sier de på apoteket.