Når fikk du vite kjønn?

Første på ultralyd ca 14+0
Andre vha NIPT i Danmark ca 10+4

Nr 1: Ved oul i uke 18
Nr 2: 13+0 på privat ul
Nr 3: 12+0 kom svaret på nipt test

Fant ikke dere ut tidlig denne gang?
Jordmor sa at hu trodde hu så en liten snopp i uke 19, men at hun ikke kunne si sikkert. Vi har gått ut ifra gutt da hehe. Men fikk det ikke bekreftet før forrige uke :)

Jordmor sa at hu trodde hu så en liten snopp i uke 19, men at hun ikke kunne si sikkert. Vi har gått ut ifra gutt da hehe. Men fikk det ikke bekreftet før forrige uke :)
Ahh okei :)

På UL 14+2

11+0 ifølge menstermin på privat ul, men ble satt frem til 12+0 og da sa damen hva hun trodde det var. Fikk det bekreftet på ny ultralyd 15+3 ca. Ble mange ultralyd pga seteleie, så fikk bekreftet kjønnet en del ganger før hun kom.

Første: uke 16 eller rundt der, på privat ul.
Denne gang: forhåpentligvis under oul 19+1. var på tul uke 13-14, men jordmor sa ingen ting da.

Uke 22, 18, 16 og 16 :)

12+5 på TUL på sykehuset sa jordmor at hun var ganske sikker på kjønn, men at det fortsatt var tidlig

Fikk ikke vite kjønn før uke 20, nesten 21. Vi var på ordinær i uke 18, men hun lå så vanskelig til at de ikke klarte å se noe anatomi og kjønn. Hun sa hun kunne kanskje se kjønn, men var usikker å da ikke hadde lov å si det. Det var såå kjedelig å måtte vente så lenge, men vi fikk komme til ny time å sjekke både kjønn og at alt var bra tilslutt❤️

Her jeg bor i et EU land fikk jeg vite kjønn med nr 3 og nå med nr 4 i uke 12 på UL og fikk bekreftet kjønn fra NIPT test som var klar uken etter. Med nummer 1 og 2 hadde jeg TUL i Norge og der ville de såklart ikke si noe om kjønn eller sa at det var for tidlig å se. Fikk likevel vite med nummer 1 på det som skulle være OUL i
Uke 15 da jeg ble kalt inn for tidlig ut fra mens termin.

Fikk vite det ganske sikkert 12+5. Spennende å se om det stemmer.

Back
Topp