Har prøvd. Hadde tilogmed flere møter med skolen før klassene ble bestemt nettopp pga dette, men ingenting ble gjort, og nå sier de det er for sent, og at de ikke får gjort noe med det..da hadde jeg prøvd å bytte klasse:/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har prøvd. Hadde tilogmed flere møter med skolen før klassene ble bestemt nettopp pga dette, men ingenting ble gjort, og nå sier de det er for sent, og at de ikke får gjort noe med det..da hadde jeg prøvd å bytte klasse:/
Har prøvd. Hadde tilogmed flere møter med skolen før klassene ble bestemt nettopp pga dette, men ingenting ble gjort, og nå sier de det er for sent, og at de ikke får gjort noe med det..
Takk. Har vært noen sinte tlfsamtaler, så er vel ikke annet å gjøre enn å krysse fingrene for at det blir bra for mini når de først begynnerfy hadde blitt sur men følg med hvordan det går og ta kontakt om det ikke blir bra. Lykke til
Bytte klasse før skolestart er ikke et alternativ?Åh, det er litt kjipt å ikke få forberede i forkant Ble en del skuffelser på min lille, da alle kompisene havnet i den andre klassen og de som har plaget han i barnehagen kom i hans klasse, så er glad vi fikk litt tid på oss til å forberede før skolen starter.
Sønnen min begynner i 1. klasse onsdag neste uke, og vi har ventet spent på å få vite hvem han skal gå i klasse med. Det ble sagt at de skulle komme med informasjon i dag, men i dag er det ikke klart, og de vet ikke når de vil kunne gå ut med informasjonen. Jeg vil gjerne forberede barnet mitt på hvem som skal være der, spesielt hvis det blir skuffelser. Jeg vil også lære han hva læreren heter, fordi han lett glemmer navn. Det løser seg selvfølgelig uansett, men jeg skulle gjerne visst det før. Er det vanlig hos dere at en ikke får vite navn på læreren og medelevene før første skoledag?
Jeg er veldig nysgjerrig, trenger ikke få tilsendt liste, men vil vite hvem læreren er og gjerne fornavn på barna. Kan få det lest opp eller noe sånt, det vil vel ivareta personvernet?Vi fikk ikke vite noe før første skoledag. Ikke fått noe klasseliste heller, de mener det ikke kan gis ut grunnet personvern
Jeg er veldig nysgjerrig, trenger ikke få tilsendt liste, men vil vite hvem læreren er og gjerne fornavn på barna. Kan få det lest opp eller noe sånt, det vil vel ivareta personvernet?
Nei, fikk ikke det.Bytte klasse før skolestart er ikke et alternativ?
Jeg kan forstå skolen der... Men det er veldig veldig synd at det ødelegger, tenker jeg. Leit fir lærerne også, å måtte gjøre en sånn prioritering, på bekostnibg av barnas beste.Mange skoler har sluttet å fortelle det, rett og slett fordi mange foreldre klager og vil bytte klasse osv.
Evt får man vite det ett par dager før,, har barnet spesielle behov så får man jo også vite om man tar kontakt.
Rart det er for sent...Har prøvd. Hadde tilogmed flere møter med skolen før klassene ble bestemt nettopp pga dette, men ingenting ble gjort, og nå sier de det er for sent, og at de ikke får gjort noe med det..
5 elever i klassen, og har visst hvem han skal gå med siden han begynte i bhg sånn er det å bo på en liten plass… Lillebror som begynner om 2 år skal gå sammen med 8 andre barn, og de går allerede i samme bhg på samme avdeling