Når fikk du oul-time?

Jeg skal på organrettet ul i uke 17+ 4, og OUL 19+2. Syns at OUL var sein, men så fikk jeg jo en litt før ☺️

Har også fått i uke 20. Noen kan få det så sent som i uke 21. Kjedelig, eh ja...

Jeg har fått time når jeg er i uke 18. Gleder meg til å se babyen, og håper den er frisk. Om vi får vite kjønn er det en (stor) bonus :)
Jeg tror ikke det er så stor forskjell på å få time i uke 17, 18, 19 eller 20. Jo større fosteret er, jo bedre kan jordmor se alle organer, så dere som føler timen er litt sen, kommer nok godt ut av det uansett.

uke 19+4. :-)

Jeg skal når jeg er nøyaktig 20 fullgåtte uker, 22. april, i Kristiansand. Synes jo selvsagt det er lenge til men samtidig helt greit. Påska vil nok bidra til at ventetiden går fortere pluss at jeg synes dagene går fortere nå som det er lysere og varmere og bare digg ;) innimellom skal jeg også til legen og til jordmor, pluss at vi skal feire at mamma fyller 60. Så masse koselig å se frem til :)

fikk i uke 20. men har allerede hatt tidlig ul pga ustabil syklus, legen ville vite hvor langt på vei jeg var :P

Back
Topp