Når fikk du oul-time?

Jeg fikk innkallelse i går, gikk fort fra legetime til den kom i posten. Men jeg skal ikke inn før jeg er i uke 20! Syns det er så seint :( Går det an å ringe inn og spørre om å få en time tidligere? Hadde håpa på uke 18 ;) Så nysgjerrig på kjønnet!

Jeg skal på OUL når jeg er 19+5, syns også det var sent :( så vi bestilte en privat UL :D

Jeg skal også i uke 20-21. Vi ringte og hørte om vi kunne få tidligere, men det kunne vi ikke..

påsken gjør at mangen av oss gjerne får en uke senere enn det vi skulle hatt :p

Jeg fikk melding på mobilen med timen til oul, fikk først 4.5, da er jeg nesten 25 uker på vei. jeg ringte de og fikk ny time til 27.3, da er jeg 17+5 :)

Har fått time når jeg er 19+3. Lenge og vente, men syns egentlig det er helt greit :)

Har fått time ved 18+6. Sist hadde jeg i uke 16 og uke 19 fordi legen hadde misforstått meg ang siste mens, og da så de ikke godt nok f.eks hjertet osv. Så måtte komme tilbake.

Jeg har 1.april, 17+5. Det kommer vell litt an på kapasiteten på sykehuset osv, men det skader jo ikke å ringe å høre om du syns det er lenge da ;)

Jeg fikk først time 31.03., da vil jeg være 18+2, men er bortreist i påsken, så ringte og flyttet den til 27.03 (17+5) :)

Jeg har ikke fått innkallelse enda, var på kontroll 10 feb så syns det er lutt rart. Hvor mang tid tok det for dere? Er 16+2

Jeg skal på ul og fosterdiagnostikk i uke 18+2 og på ordinær ul i uke 19+2. Fikk egentlig oul dagen etter at jeg skal på Riksen, men det er jo ikke vits i å ha to ul samme uke, så endret den ordinære til uken etter.

Jeg fikk tid når jeg er 19+3 :) lenge å vente, men var på tidlig ul forje uke, så tiden går fort nå :)

Æ skulle egentlig når æ e akkurat 20 uke, men fikk flytta den til ei uke tidligere, men d va fordi samboeren mest sannsynlig e på jobbreise da æ egentlig skulle...sto på innkalling min at dem tok inn til ordinær ultralyd mellom 18-21...

Jeg har ikke fått innkallelse enda, var på kontroll 10 feb så syns det er lutt rart. Hvor mang tid tok det for dere? Er 16+2
Jeg var også på første kontroll 10. feb, og venta 2 uker tror jeg uten å få brev, derfor ringte jeg. Jeg skal ha oul i Trondheim forresten. De syns det var rart at jeg ikke hadde fått time, så de satt opp en over tlf med meg :) Siden jeg snakket med de samtidig fikk jeg også velge en dato som passet bra! Anbefaler deg altså å ringe :)

Fikk først innkallelse 31/3, da er vi i utlandet. Fikk flyttet til rett før, siden de syntes det ble litt sent etter. Så er 17+5 dagen for ultralyd, 27/3. LITT glad jeg kunne få før- så kan man shoppe litt jente eller gutteting på turen Ikke minst stilt nysgjerrigheten hehe

Uke 20+4. Kjedelig sent :(

Back
Topp