Når fikk du murringer? Eller har du ikke murringer?

Jeg ville styrt unna tunge løft hvis jeg var deg. :happy:
Forrige svangerskap leste jeg en plass at man ikke burde løfte mer enn 9 kilo, men nå ser jeg at det ikke er noen regler på dette i Norge. I Danmark derimot er det 12 kg på et enkelt løft og 4-5 kilo på gjentagende løft som er "grensa" og det skal ikke overstige ett tonn på en arbeidsdag.
Oi, må nok fortelle om graviditeten på jobb neste uke:rolleyes: så kan jeg slippe unna de værste løftene...
 
Hei til dere Jenter som ikke skrev når testen ble positiv.
I går kom en ømhet i livmor som har vedvart i et døgn. 9 dpo i dag.

Hvor mange dager etter Murringene startet testet dere positivt?



Jeg veit ikke helt når jeg hadde eggløsning, men murringer kom ca 1 uke før forventet mens :)
 
Ingen murringer her, men denne uka (4+x) har jeg av og til kjent kribling. Sånn som når beinet ditt sover. Killing på en måte. Men det kommer og går.
 
4+4 Var det såpass på kvelden at jeg fant ut at jeg måtte kjøpe graviditetstest dagen etterpå:excited001
 
Her startet murringene før positiv test, å er veldig godt til stede. I de to andre svangerskapene har jeg hatt MYE av de, å lenge :)
 
Hadde litt murring fra ikm og et par uker. Nå har jeg mer ligamentsmerter som kommer og går! Og luftsmerter.. o_O:rolleyes: første symptom jeg hadde var trøtthet og mer tissetrengt!
 
Ingen murringer, men stikninger av og til...
 
Back
Topp