Når fikk du murringer? Eller har du ikke murringer?

Persillebrille

Elsker forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Septemberbarna 2019
Novemberbarna 2021
Hvilken dpo fikk du murringer? Eller har du ikke murringer?

Jeg kjenner ingenting i magen, om fem timer er jeg 8 dpo, negativ test (forventet, det er tidlig men klarte ikke dy meg). Håper så inderlig likevel
 
Jeg fikk de første murringene ca en dag før IKM, og har de fortsatt i bølger, noen dager mer enn andre.
 
Nå testet jeg ikke for eggløsning. Så helt nøyaktig blir det ikke. Men ut fra når jeg tror befruktning fant sted samt. svar på digital test så fikk jeg murring ca. 12 dpo, positiv test 14 dpo.
 
Jeg kjente murringene for første gang, ca en uke etter eggløsning. Det tok noen dager før jeg kjente det for andre gang, så kan hende det var festesmerter første gangen:p
 
Jeg kjente murringer og stikkinger dagen etter befrukting :hilarious:
Høres kanskje latterlig ut, men jeg kjente at noe var på gang.:love7
 
Husker ikke helt nøyaktig men tror det var 6-7 dager etter EL jeg begynte å kjente litt stikking. Har ikke pleid å kjenne det når jeg ikke har vært gravid så hadde det litt i tankene at ert kunne ha klaffet :) fra positiv test 9 dpo så har jeg hatt en del murringer og slikt.
 
Hatt til å fra med murringer fra ca 10 dpo. Mest rundt IKM. Trodde hele tia at heksa skulle komme...
Er nå 5+6 og har det bare i korte perioder 5-10 min kanskje innimellom.
 
Fra dagen jeg skulle ha mens, men de har gått mer over til å likne ligamentsmerter, noe jeg ikke trodde kom så tidlig :bored:
 
Har ikke hatt noe særlig murringer, og det gjorde blant annet at jeg tenke jeg kanskje var gravid. Får vanligvis skikkelige murringer når mensen nærmer seg :)
 
Har hatt det siden 5-dpo og det har bare tatt seg opp :angelic: murrer fælt nå, spesielt når jeg nettopp har inntatt babyklisteret:couchpotato:
 
Jeg fikk de første murringene ca en dag før IKM, og har de fortsatt i bølger, noen dager mer enn andre.

Jeg kjente murringene for første gang, ca en uke etter eggløsning. Det tok noen dager før jeg kjente det for andre gang, så kan hende det var festesmerter første gangen:p

Hatt til å fra med murringer fra ca 10 dpo. Mest rundt IKM. Trodde hele tia at heksa skulle komme...
Er nå 5+6 og har det bare i korte perioder 5-10 min kanskje innimellom.

Fra dagen jeg skulle ha mens, men de har gått mer over til å likne ligamentsmerter, noe jeg ikke trodde kom så tidlig :bored:

Har hatt det siden 5-dpo og det har bare tatt seg opp :angelic: murrer fælt nå, spesielt når jeg nettopp har inntatt babyklisteret:couchpotato:

Hei til dere Jenter som ikke skrev når testen ble positiv.
I går kom en ømhet i livmor som har vedvart i et døgn. 9 dpo i dag.

Hvor mange dager etter Murringene startet testet dere positivt?
 
Last edited:
Hei til dere Jenter som ikke skrev når testen ble positiv.
I går kom en ømhet i livmor som har vedvart i et døgn. 9 dpo i dag.

Hvor mange dager etter Murringene startet testet dere positivt?
Hatt det siden 5"ish dpo, testet positivt 9 dpo :dummy1:
 
Jeg føler jeg får mer og mer murringer nå, håper ikke det er et dårlig tegn:eek: er 6+2 nå. Har hatt så sykt mange tunge løft og mye stress på jobb denne uken, har heldigvis fri i morgen. Er då redd for at det skal gå galt..,
 
Jeg føler jeg får mer og mer murringer nå, håper ikke det er et dårlig tegn:eek: er 6+2 nå. Har hatt så sykt mange tunge løft og mye stress på jobb denne uken, har heldigvis fri i morgen. Er då redd for at det skal gå galt..,

Jeg ville styrt unna tunge løft hvis jeg var deg. :happy:
Forrige svangerskap leste jeg en plass at man ikke burde løfte mer enn 9 kilo, men nå ser jeg at det ikke er noen regler på dette i Norge. I Danmark derimot er det 12 kg på et enkelt løft og 4-5 kilo på gjentagende løft som er "grensa" og det skal ikke overstige ett tonn på en arbeidsdag.
 
Du kjente murringer dagen etter befruktning og det var avtakende. Gikk det/går det bra med graviditeten?

Tror og håper det går bra, men har ikke tatt blodprøve eller lignende. Alle symptomene har faktisk vært avtakende, noen dager mer enn andre, men mindre enn i begynnelsen. Velger å ikke stresse med det, siden det er svake symptomer enda :)
 
Tror og håper det går bra, men har ikke tatt blodprøve eller lignende. Alle symptomene har faktisk vært avtakende, noen dager mer enn andre, men mindre enn i begynnelsen. Velger å ikke stresse med det, siden det er svake symptomer enda :)
Hvor langt er du?
 
Back
Topp