siripiri81
Forelsket i forumet
Den er nok rett rundt hjørnetJeg kunne tenkt meg en ny om er år men ikke hatt mensen igjen. Lurer på når den kommer.. Spiralen hjelper nok på![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er nok rett rundt hjørnetJeg kunne tenkt meg en ny om er år men ikke hatt mensen igjen. Lurer på når den kommer.. Spiralen hjelper nok på![]()
Vet ikke hva som er normalt jeg. Min samboer vil vente med prøving til juni xD så har jo litt tid enda. Men vil liksom få igjen mensen slik at jeg kan ha kontroll på de herre dageneDen er nok rett rundt hjørneter det ikke "normalt" at den kan være borte så lenge som 12 mnd etter fødsel da...?
Tre uker?! Stakkars deg!!Jeg slutter aldi blø. Første mens etterfødsel og jeg har blødd i 3 uket. Lei. I morgen skal jeg ta ut p-ringen så da er det vel en ny uke med blo. Flere som har blødd lenge? Jeg gjorde ikke det etter de to andre.
Jepp, håper det blir bedre når jeg setter inn neste p-ring.Tre uker?! Stakkars deg!!
Lurer på når min kommer tilbake![]()
Haha nei den er ikke akkurat så populærJeg har ikke turt å skrive i tråden, for jeg vil ikke ha tilbake min :O
Haha nei den er ikke akkurat så populærmen her ønsker jeg å bli gravid igjen om noen måneder xD men ikke lett uten noe syklus
![]()
Hadde ikke jeg hatt heller hadde situasjonen vært annerledesSkjønner! Dette var vår siste, så jeg har absolutt ingen hast![]()