Når fikk du mensen etter fødselen?

Linkii

Forelsket i forumet
Når fikk du mensen etter fødsel? Når var den regelmessig? Jeg har hatt mensen 3 ganger etter føsel. Men den er så uregelmessig at jeg blir gaaaal!
 
Ikke fått den enda..
 
Fikk første mens 8.desember. Ikke sett snurten til mens nr2 enda så kan se ut som at syklusen er litt ute og sykler :p
 
Ca 6-7 mnd etter fødsel. Ikke regelmessig i det heeele tatt.
 
Har bare hatt den en gang etter fødsel jeg. Så venter fortsatt på den. Med førstemann fikk jeg mensen en måned etterpå. Og med nr2 så fikk jeg den 5 mnd etter fødsel, på selveste 17 mai.
 
Rundt 5 mnd eller noe, allerede glemt det :p Men fortsatt ikke regelmessig..
 
Husker ikke, men det var skuffende tidlig, DET husker jeg. Var så digg å IKKE ha det styret der:)
Jeg fullammet jo aldri, så det var sikkert derfor jeg fikk den så tidlig. Har vært regelmessig siden da.
 
Ikke fått den enda :) Men, har satt inn spiral da, så er ikke sikkert den kommer :D
 
har hatt den 3 ganger siden fødselen.. trooor den er omtrent regelmessig..
 
Har ikke fått enda. Ammer ca fem ganger fra kl 05 til 1730 hver dag, så ikke så mye akkurat. Men enn så lenge holder den seg på avstand ;)
 
Jeg fikk mensen for 1 uke siden, greit så jeg fikk startet med p-ring :)
 
Jeg venter enda...
 
Ja, kunne gjerne holdt seg unna noen mnd til :) er jo egentlig ikke noe festlig å ha, om man ikke satser på å bli gravid igjen med en gang da :)

Men har satt inn spiral nå, så da forsvinner den vel igjen! :)
Jeg kunne tenkt meg en ny om er år men ikke hatt mensen igjen. Lurer på når den kommer.. Spiralen hjelper nok på :)
 
Back
Topp