Når fikk du mens etter fødsel?

Babyshark

Glad i forumet
Hei,
Over 10uker siden fødsel her og har enda ikke fått mensen tilbake. Babyen drikker kun erstatning og jeg går ikke på noe prevensjon. Ved første barn fikk jeg mensen tilbake mellom uke 6-8 og da delammet jeg itillegg så lurer på når den kommer denne gang. Har flere ganger følt den skal komme, men ingenting i synet enda.. Har også tatt test som var negativ for en uke siden.

Når fikk dere mens etter fødsel? Dere med flere barn, Var det forskjell mellom når du fikk den tilbake?

En gang etter 10,5 mnd og andre gang etter 13 mnd. Har ammet!

med nr 1 kom den igjen etter 6 mnd, del ammet de 4 første mnd deretter kun mme. Hadde et tøft svangerskap og tøff fødsel så kroppen trengte litt tid på å komme til hektene igjen selv om jeg ikke ammet. Med nr 2 og 3 begynte jeg på prevensjon omtrent rett etter fødsel så det teller ikke.

5 uker etter fødsel med begge, ammet første og ikke andre, kroppen min er tydeligvis veldig ivrig på å komme igang igjen:hilarious:

Spottet en gang og to etter 4-6 mnd. Fikk det skikkelig etter ca 10 mnd. Ammet til nesten 2 år og ingen prevensjon.

Rundt etter 8 månader, ammet begge :)

8 uker etter fødsel, fullammet og ammet med 1-2 timers mellomrom døgnet rundt:dead:

7-8 mnd (ammet)

Ca 4 mnd, fullammer og til tider hver 2. time gjennom natta :dead:

8 mnd etter fødsel , ammet.

Back
Topp