Når fikk du mage med første barnet?

Andregangsgravid-

Flørter med forumet
Mailykken 2025
Når begynte magen å bli synlig første gang dere ble gravid? Er førstegangsgravid og gleder meg veldig til magen kommer:happy:

Ca uke 14, liten kul :) Med andremann fikk jeg uke 12, og nå med tredje føler jeg at magen står allerede, men det er kun for at jeg er oppblåst. Kjenner flere førstegangsgravide som skal ha i januar, og regner nesten med at jeg tar de igjen ganske kjapt mtp at dette er 3 mann :)

Rundt uke 20 som var synlig for andre, med ekstra polstring så vises ikke sånt før da :p Men kunne selv se kul på magen når jeg lå i senga om morgenen fra ca uke 12-13 tror jeg

Rundt 24+ noe da poppet magen sist, antar den kommer tidligere denne gangen da jeg er mye mindre trent. Sist gang ville liksom ikke magemusklene gi slipp, så kunne se de tydelig gjennom babymagen oppe haha..

Mellom uke 13-15, ifg bildene mine.
Første bilde med gravidbukse var i uke 13, magebilde i uke 14 ser jeg virkelig gravid ut og i uke 15 skulle jeg ut på mc og måtte da ha myyyyyye større mc klær. Jeg passet ikke skinndressen min, så måtte låne fra kjærestens jobb - han er kjøreskolelærer.

Uke 10-11, jeg er ganske liten så magen kom nok fortere framover siden jeg ikke har så mye å gå på i høyden
Er det jeg forventer selv, er i uke 8 nå og jeg syns det begynner å bli litt nå, stikker alltid ut nederst :smiley-ashamed004 Men er nok ikke så mye at andre folk ville trodd noe ennå, tror jeg? Vi får se hva foreldrene mine sier i morgen når vi får vite det, mamma er veldig observant på vekt og kommenterer det alltid :hilarious:

Uke 13/14. Er veldig tynn, vet ikke om det har noe å si.. begynte også å kjenne liv ganske tidlig, og kunne kjenne det utenpå magen i uke 16 (mannen også). Ser for meg at fosteret lå rett under hudoverflaten :hilarious:

Uke 13/14. Er veldig tynn, vet ikke om det har noe å si.. begynte også å kjenne liv ganske tidlig, og kunne kjenne det utenpå magen i uke 16 (mannen også). Ser for meg at fosteret lå rett under hudoverflaten :hilarious:
Jeg tror høyden har nesten mer å si for hvor fort magen kommer enn hvor tynn man er. Jeg har ei venninne som er tynn og veldig høy og hun fikk en helt annen, slankere mage enn min gigantfotball ;)

Jeg tror høyden har nesten mer å si for hvor fort magen kommer enn hvor tynn man er. Jeg har ei venninne som er tynn og veldig høy og hun fikk en helt annen, slankere mage enn min gigantfotball ;)

Det kan være, men jeg er ganske høy også, ha ha. Er nok mye som spiller inn!

Jeg er i uke 10 nå, og har definitivt lagt på meg, men det kan være dét vel så mye som selve gravidmagen. Har ikke klart å opprettholde trening, og spiser mer/oftere fordi det hjelper meg å unngå kvalme og ørhet… også er jeg mer oppblåst… puppene er klart større også.

Tror likevel ikke folk tenker at jeg ser gravid ut, mer at jeg har lagt på meg :) hadde helt flat mage før, veide 52 og er 166 høy.

Fikk kommentarer fra noen som viste det rundt uke 12 at det var litt mage, men jeg mistenker at det var pga noen ekstra kilo etter cravings :cool: Var nok mer synlig fra 16 uker..

Back
Topp