Når begynte magen å bli synlig første gang dere ble gravid? Er førstegangsgravid og gleder meg veldig til magen kommer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første gang da kjente jeg en kul om morgenen før jeg skulle tisse. Sånn var det hver morgen. Lå i sengen og husker jeg kunne se den. Var rundt 12 ukerNår begynte magen å bli synlig første gang dere ble gravid? Er førstegangsgravid og gleder meg veldig til magen kommer
Er det jeg forventer selv, er i uke 8 nå og jeg syns det begynner å bli litt nå, stikker alltid ut nederst Men er nok ikke så mye at andre folk ville trodd noe ennå, tror jeg? Vi får se hva foreldrene mine sier i morgen når vi får vite det, mamma er veldig observant på vekt og kommenterer det alltidUke 10-11, jeg er ganske liten så magen kom nok fortere framover siden jeg ikke har så mye å gå på i høyden
Jeg tror høyden har nesten mer å si for hvor fort magen kommer enn hvor tynn man er. Jeg har ei venninne som er tynn og veldig høy og hun fikk en helt annen, slankere mage enn min gigantfotballUke 13/14. Er veldig tynn, vet ikke om det har noe å si.. begynte også å kjenne liv ganske tidlig, og kunne kjenne det utenpå magen i uke 16 (mannen også). Ser for meg at fosteret lå rett under hudoverflaten
Jeg tror høyden har nesten mer å si for hvor fort magen kommer enn hvor tynn man er. Jeg har ei venninne som er tynn og veldig høy og hun fikk en helt annen, slankere mage enn min gigantfotball