Når fikk du innkalling til OUL i posten?

Noen som skal føde i Tønsberg som har mottatt time til OUL?
 
Noen som skal føde i Tønsberg som har mottatt time til OUL?
Jeg skal føde i Tønsberg og har ventet på innkalling i 4 uker nå. Har ringt dem en gang i uken siden de mottok henvendelsen, men de forteller bare at de ikke vet hvordan november ser ut enda og at timelistene ikke er klar... Jeg er 13+5 i dag
 
Jeg skal føde i Tønsberg og har ventet på innkalling i 4 uker nå. Har ringt dem en gang i uken siden de mottok henvendelsen, men de forteller bare at de ikke vet hvordan november ser ut enda og at timelistene ikke er klar... Jeg er 13+5 i dag

Ah.. takk. Jeg gikk innom sykehuset for et par dager siden, å fikk nøyaktig samme beskjed.
Da var det ikke bare meg dette gjaldt.

Uansett , synes jeg det er tregt system de opererer med!
 
Ah.. takk. Jeg gikk innom sykehuset for et par dager siden, å fikk nøyaktig samme beskjed.
Da var det ikke bare meg dette gjaldt.

Uansett , synes jeg det er tregt system de opererer med!
Ja jeg er helt enig... Håpløst spør du meg
 
Innkalling til Oul kom i posten nøyaktig 1 uke etter 12ukers kontrollen. (Ahus)
13+0 i dag
 
Min ble bestilt av hun som tok TUL på meg. Fikk brev bare et par dager etterpå, men fikk sms om timen allerede samme dag. Gikk sikkert raskt ettersom bestillingen ble levert direkte.

Da var jeg 13 uker i følge beregningene på TUL. Ble satt en uke frem.
 
Jeg skal føde i Tønsberg og har ventet på innkalling i 4 uker nå. Har ringt dem en gang i uken siden de mottok henvendelsen, men de forteller bare at de ikke vet hvordan november ser ut enda og at timelistene ikke er klar... Jeg er 13+5 i dag

Jeg skal nok også føde i Tønsberg og er ikke henvist enda engang:wideyed: Får vel ikke time før langt uti desember jeg da:confused: Skal til legen når jeg 14+3 og blir henvist da.
 
Jeg har fortsatt ikke fått time. Er 16+4 i dag. Den burde komme snart. Sist fikk jeg ordinær ultralyd i uke 20, så fortsatt litt tid igjen.
 
Sniker fra mai[emoji5] jeg fikk time på helsenorge.no samme dag som jeg var hos legen når hun sendte henvisningen, så kommer vel i posten om et par dager[emoji4]
 
Back
Topp