J
Juli17April19
Guest
Dagen etter TUL 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal føde i Tønsberg og har ventet på innkalling i 4 uker nå. Har ringt dem en gang i uken siden de mottok henvendelsen, men de forteller bare at de ikke vet hvordan november ser ut enda og at timelistene ikke er klar... Jeg er 13+5 i dagNoen som skal føde i Tønsberg som har mottatt time til OUL?
Jeg skal føde i Tønsberg og har ventet på innkalling i 4 uker nå. Har ringt dem en gang i uken siden de mottok henvendelsen, men de forteller bare at de ikke vet hvordan november ser ut enda og at timelistene ikke er klar... Jeg er 13+5 i dag
Ja jeg er helt enig... Håpløst spør du megAh.. takk. Jeg gikk innom sykehuset for et par dager siden, å fikk nøyaktig samme beskjed.
Da var det ikke bare meg dette gjaldt.
Uansett , synes jeg det er tregt system de opererer med!
Jeg skal føde i Tønsberg og har ventet på innkalling i 4 uker nå. Har ringt dem en gang i uken siden de mottok henvendelsen, men de forteller bare at de ikke vet hvordan november ser ut enda og at timelistene ikke er klar... Jeg er 13+5 i dag
Får vel ikke time før langt uti desember jeg daInnkalling til Oul kom i posten nøyaktig 1 uke etter 12ukers kontrollen. (Ahus)
13+0 i dag
Når har du fått time ? =)
30/11 kl 08:30[emoji4]

Er så spent på når jeg får time, har termin samme dag som deg![]()
Så spennende[emoji7] Ahus du også?
greit å ha sykehus i nærheten Ja, ble Ahus her ogsågreit å ha sykehus i nærheten
![]()
jaVeldig[emoji5]hadde vært morsomt hvis vi hadde fått samme dag! Hehe