Når fikk du innkalling til OUL i posten?

B82

Forumet er livet
Assistert-jentene
❤ Aprilbarna19 ❤
Fastlegen sendte henvisning for tre uker siden.. venter og venter :p
Mulig de ikke sender ut før man er passert 12 uker..?

Hvor langt på vei var du, da din kom i postkassa?
 
Det er nok ingen formell regel. Jeg fikk innkallelse i uke 6 :)Sendte selv søknad til ABC ved Ullevål i uke 5.
 
Syntes det hørtes litt lenge ut med 3 uker? Har du fått svar elektronisk? Om ikke ville jeg ringt og hørt :)
 
Takk for svar alle :)
Det var ikke noe elektronisk, venter ut denne uken da.. og ringer mandag om ikke noe er kommet.
 
Legen sendte det inn forrige mandag, fikk brev fra sykehuset på fredagen samme uken
 
Fastlegen sendte henvisning forrige tirsdag og fikk innkallelse nå på mandag, så her gikk det fort! Bor i trøndelag
 
Er ikke sendt henvisning enda engang, så den får jeg vel ikke før langt uti november tenker jeg :hilarious:
 
Legen sendte henvisning samme dag som jeg var på første kontroll. Tok bare noen dager før jeg fikk svar om ultralyd og fødeplass:)
 
Legen søkte om fødeplass på første kontrollen, fikk svar med innkalling til OUL i går, 14 dager etter.
 
Fastlegen min sendte henvisning for en uke siden. Fikk innkalling i går, er i 10. uken nå. Skal på TUL privat 11+0. Og OUL 19+0
 
Hadde jordmortime på onsdag, uke 12+4. Og da skrev hun meg opp på ultralyd, og fikk bekreftelse på sms en dag etterpå. Brev kommer i posten sto det i smsen :)
 
Den innkallingen er fremdeles ikke kommet :grumpy::grumpy::grumpy:..!!

Ringer sykehuset i morgen for andre gang. Nå er det slutt på tålmodigeten
 
Back
Topp