Når fikk du ditt første barn?

21 når jeg fikk første , barnefar var 20.

Ny partner nå, han blir 34, og jeg er 29, fyller år 19 dager etter termin :) ville være ferdig med barn innen jeg er 30 så rekker det akkurat
Jeg vil også være ferdig før fylte 30! Hvis vi går for en til sammen etter denne begynner jeg å kjenne litt på tidspress! :p 28 om noen uker!
 
Jeg var nesten 25, og samboer 29,5år.
Juli 2017❤️
 
Jeg var 23 år og mannen 24 år :) hun blir 10 år, og vi har tre andre barn som er 4,5 år, 3 år og straks 1,5 år :)
 
Jeg var 31 og faren var 35, vi er 34 og 38 når neste kommer :happy: Tenker innimellom at jeg gjerne skulle ha vært en litt yngre mor, men da hadde jeg ikke hatt den fantastiske barnefaren som jeg har i dag :love017
 
Dette blir begges første hvis den holder til mål. Blir 26 år en måneds tid før termin :happy:
 
Jeg var 33 og mannen 35, med nr. 2 nå vil jeg være 35 og han 37 :)
 
Jeg var akkurat fylt 21 og mannen 23.

Nå er vi 25 snart 26 og mannen 28, dette blir nr 3. ❤️
 
Var 19 når jeg fikk første mann og var veldig lite stresset. Tok ting som de kom. 37 nå og super stresset og bekymret
 
Vi var begge 25 når første barnet kom. Vi er 28 når neste kommer i mars:happy:
 
Jeg var 19 da jeg fikk første, og mannen 20. Nr 2 kom da jeg var 22. Nr 3 hadde jeg akkurat fylt 29. Ville være ferdig med barn før jeg ble 30, og nådde det greit. Men ikke alt man kan planlegge, så nå ser det ut som om nr 4 er på vei, og da vil jeg være 32 om det går bra.
 
Jeg var 28 å han 31 med første, 31 og 34 med andremann.
Nå har jeg ny partner å hvis dette holder så er jeg 36 å han 32 :D det er hans førstefødte
 
Fikk første da jeg var 19, nestemann med ny partner da jeg var 32. Tredjemann på vei nå, jeg fyller 34 rett rundt termin :)

Synes det er helt nydelig å få barn nå i 30-årene fremfor da jeg fikk første. Med første var jeg så opptatt av å gjøre alt riktig, redd for å få bortskjemt barn, og var nok kanskje litt vel streng. Nå slapper jeg mer av, nyter mer, og tenker mer pytt sann, vi løser det senere. Har kost meg med samsoving og late dager hjemme, uten noe stress. Med første trodde jeg at jeg var forpliktet til å delta på så mye, at jeg alltid måtte ha kaker klar til besøk, var med på to barselgrupper, skulle ha det strøkent hjemme etc.
Føler du dette bare er pga alder, eller også litt fordi det var andremann? Jeg har følt ganske det samme med førstemann, men med andremann tror jeg det blir litt annerledes. 21 da så fortsatt ung
 
Akkurat fylte 28år forrige gang, mannen min 30år. Denne gangen (hvis det blir terminspire) er jeg 31år ved termin og mannen min 33år.
 
Jeg ble 32 to uker etter fødsel og samboer var 33 :happy:
 
Back
Topp