Når fikk du dine første grå hår..?

frupingvin

Elsker forumet
Sensommerbarna 2019
MayDay2021
Jeg fikk mine første grå rundt 24 årsdagen og har en følelse av at det er litt tidlig. Det er et lite område det kommer noen grå hår igjen og igjen.

Så, når fikk du dine første grå hår? :D

Når jeg var 28 eller 29.

Jeg er snart 30 og har ikke sett noen enda - de kommer nok snart. :p

Jeg husker ikke, er 26 nå og det er en del år siden i alle fall [emoji85] Kun noen her og der, men ser ut som det blir fler og fler

Jeg er ganske lys i håret så det syns ikke.
Har fått litt, og fikk de første på hodet når jeg var rundt 35 tror jeg.
Jeg liker dem jeg, jeg har naturlig ganske tynne hårstrå og de grå er tykkere så de gir håret mitt litt mer fylde og liv...

De grå hårene som derimot irriterer meg er de jeg har fått på musa, og der har jeg fått mange :P

Straks 30 , men har ikke sett noe til di :D MEN di kommer nok :confused: Mannen er 36 og fikk da han var rundt 31 ..

Aner ikke, jeg farger hår så de skal aldri synes :hilarious: mannen er snart 37 år, og har funnet kanskje 3-4 stk. Håper han får skikkelig sølvstriper på siden, synes det er så pent på menn :rolleyes:

Ingen enda som jeg kan se, er 33, men gubben var skikkelig salt og pepper når vi ble sammen for 18 år siden og da var han 19.

Var ikke mye over 20. 32 nå, og har mye grått i tinningene når jeg ikke farger.

Ingen enda... og gjør jeg som slekta, dukker de ikke opp før jeg er 60 [emoji85]

Jeg fikk mine første grå rundt 24 årsdagen og har en følelse av at det er litt tidlig. Det er et lite område det kommer noen grå hår igjen og igjen.

Så, når fikk du dine første grå hår? :D
Samme som deg. Er håpløst å vite når folk egentlig blir grå siden alle farger håret. Jeg er kjempegrå i tinningene og er tretti år nå. Begynte å farge håret i høst ;)

Er 29 og har ikke fått enda, og de kan godt holde seg unna en god stund enda. Håper jeg er like heldig som de andre i familien, de har vært over 40 før de fikk.

Så morsomt at det er så forskjellig fra person til person :) Tror nok stress og sånne ting spiller en stor rolle. Det sies jo at man får seg noen grå hår i mer krevende perioder..

Mannen min på 28 år har også begynt å få en del grå hår, mest i skjegget faktisk. Han kler det bare så mye bedre enn meg. Må innrømme at jeg er litt svak for en kjekk 'silver fox'.. :rolleyes:

Er 30 nå, og har hatt det i 2-3 år. Hadde noen ytterst få for 3 år siden, også eksploderte det etter vi var i en bilulykke som endret hverdagen i ganske stor grad.

:)

Back
Topp