Når fikk du dine første grå hår..?

Så morsomt at det er så forskjellig fra person til person :) Tror nok stress og sånne ting spiller en stor rolle. Det sies jo at man får seg noen grå hår i mer krevende perioder..

Mannen min på 28 år har også begynt å få en del grå hår, mest i skjegget faktisk. Han kler det bare så mye bedre enn meg. Må innrømme at jeg er litt svak for en kjekk 'silver fox'.. :rolleyes:

Menn blir distingverte når de blir eldre, mens vi damene blir bare gamle. :P
Se på alle menn som blir castet i "kjekk, eldre mann"-rollene, kontra damer. Blir eldre damer castet, er det som "cougars," og de er langt ifra grå da. :P

Så morsomt at det er så forskjellig fra person til person :) Tror nok stress og sånne ting spiller en stor rolle. Det sies jo at man får seg noen grå hår i mer krevende perioder..

Mannen min på 28 år har også begynt å få en del grå hår, mest i skjegget faktisk. Han kler det bare så mye bedre enn meg. Må innrømme at jeg er litt svak for en kjekk 'silver fox'.. :rolleyes:
Jeg har faktisk fått færre etter at jeg ble gravid. Brukte å ha noen jeg kunne se i håret, men ikke sett de siden første trimester en gang..

Er 30 nå, og har hatt det i 2-3 år. Hadde noen ytterst få for 3 år siden, også eksploderte det etter vi var i en bilulykke som endret hverdagen i ganske stor grad.

:)

Uffda, det var ikkje kjekt å lese :/ Håper det gikk greit med dere.

Spesielt at man får grå hår etter sånne opplevelser. Tror tøffe år er grunnen til at mine grå poppet ut så tidlig.

Uffda, det var ikkje kjekt å lese :/ Håper det gikk greit med dere.

Spesielt at man får grå hår etter sånne opplevelser. Tror tøffe år er grunnen til at mine grå poppet ut så tidlig.

Takk! <3 Det kunne gått mye verre. Heldigvis var det bare jeg som ble skadd. <3

Ja, det er som om kroppen bare ikke orker å produsere mer melanin når det er mye annet å bruke energien på.
Vet alt om tøffe år, så jeg føler med deg! <3

Jeg har faktisk fått færre etter at jeg ble gravid. Brukte å ha noen jeg kunne se i håret, men ikke sett de siden første trimester en gang..

Hormonene gjør jo håret sterkere, og melaninet oppfører seg annerledes i svangerskapet. :)

Hormonene gjør jo håret sterkere, og melaninet oppfører seg annerledes i svangerskapet. :)
Mhm. Er spent på om når de dukker opp igjen jeg... røyter jo som bare pokker så graviditet er en saga blott.

Jeg er 37 og har ikke funnet et eneste grått hår enda. Mamma fikk ikke grått før hun var langt i 50 åra

Husker ikke om jeg var 18, 19 eller 20 [emoji58] Er 28 nå.

Hehe. Jeg fikk mine da jeg ble gravid første gang.. men i min familie er det vanlig å blir tidlig grå. Pappa var nesten helt grå når han var tretti og når han var førti var håret borte.. ;)

Eit par hår då eg var 18-20. Fleire og fleire i tjueåra og no er det ein del grått. Har mørkt hår, så det visast godt. Vil ikkje farge det, vil ha det naturleg. Skulle ønske fleire 30åringar gjekk rundt med grå spraglar, så ikkje alle trur eg nærmar meg 40 pga håret.

Er 31 og har ennå ikke sett noen :)

Er 28 og ikke fått noen :)

Er 36 og har fortsatt ikke fått noen, men håper det blir lenge til enda for moren min som nettopp fylte 64 har fortsatt til gode å få noen grå hår (utrolig, men sant!). Ligger visst til familien :)

Er 36 og har fortsatt ikke fått noen, men håper det blir lenge til enda for moren min som nettopp fylte 64 har fortsatt til gode å få noen grå hår (utrolig, men sant!). Ligger visst til familien :)
Sånn er det hos oss også :) Min morfar er 90 og har såvidt noen grå. Mamma er 65 og har bare et par. Så jeg håper jeg har arvet de genene :)

36 år å ikke et grått hårstrå enda:) men er vel ikke lenge til vil jeg tro om man ser på genene:meh:

Back
Topp