Når fikk du 3+ på testen?

Jeg har vært hos lege no, men ble ikke så mye klokere av det, så blir nok til at jeg bestiller meg en time privat, om en uke eller sånn.
Kjenner jeg ikke helt greier å slappe av før jeg vet om det går bra eller ikke:(:Heartred
Fikk du ikke ta hcg-blodprøve?
 
Fikk 2-3 når jeg testet 4+6, håpte egentlig på 3+, men visste vel egentlig at det skulle godt gjøres så tidlig.. Er 5+3 i dag, så frister litt å kjøpe ny test i dag eller i morgen :) vært så godt å få se 3+!
 
Jeg fikk 2-3 uker 4+6. Har en test igjen og lyst til å se 3+ før jeg gir meg med testing, men usikker på hvor lenge jeg bør vente...

Jeg klarte å vente i nøyaktig tre dager:p Fikk 3+ i dag, 5+2! Vurderer å kaste resten av strimmeltestene jeg har igjen og heller prøve å ta innover meg at jeg faktisk er gravid:woot:
 
Fikk 3+ i dag jeg også, 5+3 :D den brukte så sykt lang tid etter gravid kom opp, nervepirrende!
 
Jeg greide ikke å vente noen dager med å ta en ny test, så tok en no, før ungene skulle legge seg og den sto det +3.:happy093
 
Last edited:
Skjønner veldig godt bekymringa ❤ kanskje du bør ta en tur til legen for å mple hcg?
For øvrig viste ene digitale jeg tok feil. Wen viste 2-3 selv om jeg utvilsomt må hatt mer enn 2000 i hcg den aktuelle dagen (3+ slår ut på over 2000). Jeg måler hcg to ganger i uka pga gjentatte MA. Blodprøvene tatt 4+3 viste 1300, og blodprøven tatt 5+0 viste 5070. Jeg tok digital 4+6 på morgenurin som viste 2-3, mens den jeg tok 5+0 viste 3+. Kan umulig ha gått så langsomt fra 4+3 til 4+6 for så å skyte opp fra under 2000 til over 5000 på ett døgn. Så den digitale tatt 4+6 viste garantert feil.

Leste forresten for et par uker siden at det var ei som fikk "ikke gravid" på en digital, men blodprøvene viste noe helt anna, ho hadde ganske høye hcg-verdier. Da var det ei som kommenterte at de digitale viser feil når hcg-verdiene blir visst høye. Men synes jo ikke min verdi var så høy at den skulle vist feil pga det, da. Men noe feil med testen var det hvert fall!

Er ikke godt å si hvorfor du fikk 2-3 nå, om det er pga manglende eller for langsom stigning, eller om testen viste feil. Kanskje du kan prøve en ny om du har en liggende? Hvis ikke ville jeg tatt en blodprøve med et par dagers mellomrom for å få litt mer avklaring. Sender deg en god styrkeklem, vet så altfor godt hvordan det er å uroe seg for stigning ❤
Jeg tok en ny test no før ungene skulle legge seg, og den viste +3:happy093
 
Jeg tok en ny test no før ungene skulle legge seg, og den viste +3:happy093
Åååå! Hurra! Nå vart til og med jeg kjempeletta! :smiley-bounce012Veit så veldig godt hvordan det er å bekymre seg for stigning. Gratulerer med 3+!:smiley-bounce016
 
4+1 fikk jeg 2-3. 4+4 var teststreken på vanlig test sterkere enn kontrollstreken. Tror dere den digitale vil vise 3+ i morgen, 5+1? Er så redd for å ta den for tidlig. Mener å ha lest noen som må gå helt til 6+0 før den viser 3+. Legger ved bildet av testen jeg tok for tre dager siden. 0E1A92DE-63AE-474F-93DF-3BDFF0418AAB.jpeg
 
3+ i dag, 5+1. Ikke prøvd å teste mellom i dag og for ei uke siden (viste 2-3). Var ikke første morgenurin, så var litt nervøs for at den var for utvanna.
 
Testet idag (5+0/1) og hadde håpet på 3+, men nei :( Jeg Fikk «2-3» for en uke siden. Men jeg blir lettet over å lese kommentarene over, og satser på ny test om noen dager som viser 3+:happy:
 
Testet idag (5+0/1) og hadde håpet på 3+, men nei :( Jeg Fikk «2-3» for en uke siden. Men jeg blir lettet over å lese kommentarene over, og satser på ny test om noen dager som viser 3+:happy:

Jeg fikk også 2-3 når jeg var 5+1 (Testet på ettermiddagen). Har litt noja siden jeg opplevde MA sist, tørr ikke ta den siste testen enda, er 5+5 straks..
 
Jeg fikk også 2-3 når jeg var 5+1 (Testet på ettermiddagen). Har litt noja siden jeg opplevde MA sist, tørr ikke ta den siste testen enda, er 5+5 straks..
forstår deg godt :Heartpinkjeg også kjenner jeg blir stressa om ikke neste test viser 3+. Når tenker du å teste?

jeg testet også på ettermiddagen.
 
forstår deg godt :Heartpinkjeg også kjenner jeg blir stressa om ikke neste test viser 3+. Når tenker du å teste?

jeg testet også på ettermiddagen.

Tenkte å teste når jeg er 6+0, som er på lørdag:nailbiting: jeg er ikke sikker på når el var og det var et sjokk å finne ut av graviditeten (fant det ut 5+0). Så kan jo være jeg er litt kortere på vei.. men etter siste mens er jeg 6+0 på lørdag:happy:
 
Back
Topp