Når fikk du 3+ på testen?

Jeg er usikker på hvor langt jeg er på vei da jeg ikke fikk mensen etter minipillen slutt 9 juni. Men fikk 3+ og 2 andre sterke tester 9 juli en mnd etter pille slutt. Blir spennende å se på TUL 31 juli om ca hvor langt jeg er på vei da.
 
Jeg ventet med å ta den siste digitale til jeg var 5+0, for da skulle 3+ teoretisk slå ut. Det gjorde den:) Jeg tror kanskje jeg kunne fått 3+ 1-2 dager tidligere, iallfall var teststreken like sterk som kontrollstreken på det tidspunktet.. men jeg turte ikke å teste før;)
 
Jeg hadde hcg 1400 4+4, og hadde nok fått 3+ kanskje 4+5 allerede men testet ikke før 5+0,sånn bare for å se at testen økte :)
 
Fikk 3+ på 5+0. Testa også 4+6 på morgenurin, men da fikk jeg 2-3 uker. Tror det var noe galt med den testen, for på 4+3 hadde jeg 1300 i hcg, og på 5+0 hadde jeg 5070. Så hadde garantert mer enn 2000 på 4+6.
 
Jeg fikk 2-3 da jeg var 4+5, tok ny digital da jeg var 5+3 og fikk 3+ :) Testet ikke noe mer mellom, så aner ikke om det kunne slått ut tidligere..
 
Jeg fikk 2-3 da jeg var 5+1 eller noe sånt. Ikke tatt igjen før nå uke 6 og fikk 3+. Varierer fra person til person!
 
Jeg hadde ikke så høyt hcg nivå da jeg sjekket 4+3, så jeg ventet til idag (5+5) med å ta digital test, og nå viste den heldigvis 3+ :) Kunne sikkert sjekket noen få dager tidligere, men valgte å la være.
 
Fikk 2-3 da jeg var 5+2. Håpet å få 3+, men orker ikke teste mer nå.
 
Jeg fikk 3+ når jeg var 4+0 Er 4+4 nå. Tenker å få ordnet meg en tidlig ultralyd bare for å være sikker på at jeg ikke er lenger på vei enn hva jeg tror!
 
Jeg fikk 3+ da jeg var 5+1, testet ikke mellom 3+6 og 5+1, men mulig jeg kunne fått 3+ tidligere da jeg fikk 2-3 da jeg var 3+6
 
Jeg fikk 2-3 uker 4+4 (hadde fått 1-2 dagen før), så har ikke turt å ta den siste testen enda :nailbiting: Nå er imidlertid strekene på strimmeltesten like sterke (er 5+2), så det burde vel slå ut snart. Tenkte egentlig å spare den til søndag, da er jeg 5+5.
 
Jeg fikk 2-3 uker i dag og er 6+3. :( jeg tok en for en uke siden og den og sto 2-3 uker på.
Kjenner jeg blir litt bekymret for at hcg ikke stiger:sorry:
 
Jeg fikk 3+ i går, da var jeg 4+2... Syns det var overraskende tidlig å få 3+... Men så klart glad for positiv test! :)
 
Jeg fikk 2-3 uker i dag og er 6+3. :( jeg tok en for en uke siden og den og sto 2-3 uker på.
Kjenner jeg blir litt bekymret for at hcg ikke stiger:sorry:
Skjønner veldig godt bekymringa ❤ kanskje du bør ta en tur til legen for å mple hcg?
For øvrig viste ene digitale jeg tok feil. Wen viste 2-3 selv om jeg utvilsomt må hatt mer enn 2000 i hcg den aktuelle dagen (3+ slår ut på over 2000). Jeg måler hcg to ganger i uka pga gjentatte MA. Blodprøvene tatt 4+3 viste 1300, og blodprøven tatt 5+0 viste 5070. Jeg tok digital 4+6 på morgenurin som viste 2-3, mens den jeg tok 5+0 viste 3+. Kan umulig ha gått så langsomt fra 4+3 til 4+6 for så å skyte opp fra under 2000 til over 5000 på ett døgn. Så den digitale tatt 4+6 viste garantert feil.

Leste forresten for et par uker siden at det var ei som fikk "ikke gravid" på en digital, men blodprøvene viste noe helt anna, ho hadde ganske høye hcg-verdier. Da var det ei som kommenterte at de digitale viser feil når hcg-verdiene blir visst høye. Men synes jo ikke min verdi var så høy at den skulle vist feil pga det, da. Men noe feil med testen var det hvert fall!

Er ikke godt å si hvorfor du fikk 2-3 nå, om det er pga manglende eller for langsom stigning, eller om testen viste feil. Kanskje du kan prøve en ny om du har en liggende? Hvis ikke ville jeg tatt en blodprøve med et par dagers mellomrom for å få litt mer avklaring. Sender deg en god styrkeklem, vet så altfor godt hvordan det er å uroe seg for stigning ❤
 
Jeg fikk 2-3 uker 4+6. Har en test igjen og lyst til å se 3+ før jeg gir meg med testing, men usikker på hvor lenge jeg bør vente...
 
Skjønner veldig godt bekymringa ❤ kanskje du bør ta en tur til legen for å mple hcg?
For øvrig viste ene digitale jeg tok feil. Wen viste 2-3 selv om jeg utvilsomt må hatt mer enn 2000 i hcg den aktuelle dagen (3+ slår ut på over 2000). Jeg måler hcg to ganger i uka pga gjentatte MA. Blodprøvene tatt 4+3 viste 1300, og blodprøven tatt 5+0 viste 5070. Jeg tok digital 4+6 på morgenurin som viste 2-3, mens den jeg tok 5+0 viste 3+. Kan umulig ha gått så langsomt fra 4+3 til 4+6 for så å skyte opp fra under 2000 til over 5000 på ett døgn. Så den digitale tatt 4+6 viste garantert feil.

Leste forresten for et par uker siden at det var ei som fikk "ikke gravid" på en digital, men blodprøvene viste noe helt anna, ho hadde ganske høye hcg-verdier. Da var det ei som kommenterte at de digitale viser feil når hcg-verdiene blir visst høye. Men synes jo ikke min verdi var så høy at den skulle vist feil pga det, da. Men noe feil med testen var det hvert fall!

Er ikke godt å si hvorfor du fikk 2-3 nå, om det er pga manglende eller for langsom stigning, eller om testen viste feil. Kanskje du kan prøve en ny om du har en liggende? Hvis ikke ville jeg tatt en blodprøve med et par dagers mellomrom for å få litt mer avklaring. Sender deg en god styrkeklem, vet så altfor godt hvordan det er å uroe seg for stigning ❤

Jeg har vært hos lege no, men ble ikke så mye klokere av det, så blir nok til at jeg bestiller meg en time privat, om en uke eller sånn.
Kjenner jeg ikke helt greier å slappe av før jeg vet om det går bra eller ikke:(:Heartred
 
Back
Topp