Når fikk du 3+ på testen?

Tenkte å teste når jeg er 6+0, som er på lørdag:nailbiting: jeg er ikke sikker på når el var og det var et sjokk å finne ut av graviditeten (fant det ut 5+0). Så kan jo være jeg er litt kortere på vei.. men etter siste mens er jeg 6+0 på lørdag:happy:
Masse lykke til i morgen:Heartpink oppdater gjerne her etterpå:Heartpink
 
Det ble dessverre 2-3 i dag også, skal etter terminkalkulator være 6+0 i dag. Jeg datt helt i grøfta og måtte åpne den jeg tok 5+1 og den jeg tok i dag 6+0 ( nederst) som begge viste 2-3. Det har i hvert fall vært en økning i fargen på 5-6 dager.. men føler dette ikke går veien:sorry:
 

Vedlegg

  • C5F3E306-6C95-42B5-A077-EEB6683B4515.jpeg
    C5F3E306-6C95-42B5-A077-EEB6683B4515.jpeg
    19,5 KB · Visninger: 26
Den dagen jeg fikk positiv test, 5 uker på vei da;)
 
Fikk 3+ idag, er 7+0 :p Skal sies at jeg ikke har testet siden jeg var 4+6 og da fikk jeg 2-3 :happy: Har egentlig ikke hatt noe behov for å teste noe mer, men fant ut at jeg måtte jo bare bruke den opp siden jeg hadde den liggende :hilarious:
 
Det ble dessverre 2-3 i dag også, skal etter terminkalkulator være 6+0 i dag. Jeg datt helt i grøfta og måtte åpne den jeg tok 5+1 og den jeg tok i dag 6+0 ( nederst) som begge viste 2-3. Det har i hvert fall vært en økning i fargen på 5-6 dager.. men føler dette ikke går veien:sorry:

Enklere sagt enn gjort, men jeg ville virkelig tatt resultatet med en klype salt. Hvis du ser på normalverdiene i artikkelen under starter de helt nede på 1080 i uke 6. Man må vel ha 2000 (eller er det enda mer?) for å få 3+ på testen. Leste dessuten om ei i februarforumet som hadde fått 2-3 på testen, men over 6000 da hun målte hos legen samme dag og flere med lignende erfaringer! Så løpet er virkelig ikke kjørt! ❤

https://www.babyverden.no/gravid/svangerskapskontroller/svangerskapshormonet-hcg/
 
Jeg tok en digital da jeg var 3+4 og fikk da 1-2. Har ikke tatt digital etter det, tør rett og slett ikke fordi jeg vet jeg blir så stressa hvis noe virker rart. Derfor sitter jeg heller rolig i båten til ultralyd om 1,5 uke :p
 
I dag 6+2 fikk jeg endelig 3+:woot: :Heartpink
Så bra!! Da er det bare å slappe av:Heartred Skal du på tidlig TUL? Jeg vurderer å ta en. Men tenker ihvertfall å dra til legen snart for blodprøve. har ikke fått kjøpt ny digital ennå da heg er på fjellet. Men får det til på onsdag, da skal jeg være 6+1:)
 
Jeg var 3+3 når jeg fikk posetiv test! Den var veldig svak da så tok fem tester til etter det og det ble bare sterkere og sterkere. Bergna at jeg skulle ta test 2 dager etter første spotting også var den posetiv.
 
Så bra!! Da er det bare å slappe av:Heartred Skal du på tidlig TUL? Jeg vurderer å ta en. Men tenker ihvertfall å dra til legen snart for blodprøve. har ikke fått kjøpt ny digital ennå da heg er på fjellet. Men får det til på onsdag, da skal jeg være 6+1:)

ja, nå er det nok testing:stop: bare håper det ikke er noe galt siden jeg fikk 3+ seinere enn alle andre her:( tenker å dra på tidlig ultralyd ja, rundt uke 8:happy:
 
ja, nå er det nok testing:stop: bare håper det ikke er noe galt siden jeg fikk 3+ seinere enn alle andre her:( tenker å dra på tidlig ultralyd ja, rundt uke 8:happy:
Skjønner det:sorry: samme som jeg tenker og nå har jeg jo ikke fått 3+ enda engang. Krysser fingrene for at jeg får det i morgen. Men ender vel med en tul om et par uker på meg og;)
 
Skjønner det:sorry: samme som jeg tenker og nå har jeg jo ikke fått 3+ enda engang. Krysser fingrene for at jeg får det i morgen. Men ender vel med en tul om et par uker på meg og;)
Masse lykke til imorgen:happy::Heartred har lest litt rundt omkring at det er mange som får 3+ først rundt 6 uker:rolleyes:
 
Back
Topp