Når fikk dere positiv test?

Ikm i dag, har testet de 3 sidte dagene med svake postive tedter.. er på metke nr 3 på tester nå! Har en digital heg sparer til i morgen ell tirsdag, men har hørt at den ikke er så følsom. Noen som vet noe om det? :oops::oops:

♥♥♥Gleder oss♥♥♥
 
Der var det mye skrivefeil... taster fra tlf..:cool:

♥♥♥Gleder oss♥♥♥
 
Jeg testet negativt 2 dager før IKM.
Fikk ikke tr, og testet med RFSU på kvelden og fikk svak positiv IKM dagen.
Fikk 3 positive men med litt svak strek dagen etter, og fikk på ettermiddagen gravid 1-2.
Jeg er usikker på hvor mange dager jeg er.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ikm i dag, har testet de 3 sidte dagene med svake postive tedter.. er på metke nr 3 på tester nå! Har en digital heg sparer til i morgen ell tirsdag, men har hørt at den ikke er så følsom. Noen som vet noe om det? :oops::oops:

♥♥♥Gleder oss♥♥♥

Jeg far lest at de er veldig sensitive CB digital. På pakken sto det at man kunne ta den når som helst på dagen om man testet dagen etter IKM. Jeg tok på ettermiddagen etter flere svake positive og fikk "gravid 1-2" :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Dere som er i juligjengen, når fikk dere positiv test? Og når er deres eksakte menstermin? Går her og er veldig spent på om vi fikk det til denne gangen!
Jeg fikk positiv test i dag! :) Jeg hadde første mens den 17. sept, og har en lang og rar syklus, ca på 35-40 dager. Jeg testet for 2 uker siden men det ble negativt, men i dag ble det positivt :) Min termin er ca 04 juli. Dere får det nok til skal du se! Bare ventetiden som er uutholdelig!
 
Testa positivt på fredagen. Men var ikke kjempetydelig strek så tok en digital i går som viste gravid. Menstermin er 7. Juli.
 
Testet positivt 12 dpo, har menstermin 10 juli.
 
Ikm var 24/10 eg hade lovet med selv att eg sko vænta noen dagar extra. De klarte eg. Testa mandag 28/10 fikk positiv svar idag er eg 4+5 termin 7/7.
 
Testet positivt 11 dpo, fikk først en svak billigstrimmel, fortet meg å drikke masse vann så jeg kunne tisse igjen, tok en CB digital som viste 2-3 uker, men er sikker på når EL var, så jeg produserer kanskje HCG fort? Menstermin er 10. eller 11. juli etter om man regner 40+2 eller 40+3, vet ikke hva som er riktig.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Testet positivt på kvelden 21 oktober. Siste mens første dag 27 september. Eggløsning 10 /11 oktober.
 
Hadde egginnsetting (befruktet egg) 4 juli og testet positivt 12 juli :) prøverørsbarn <3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp