Når fikk dere positiv test?

Jodlesmurf

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Dere som er i juligjengen, når fikk dere positiv test? Og når er deres eksakte menstermin? Går her og er veldig spent på om vi fikk det til denne gangen!
 
Jeg fikk første positive test for 1 uke siden (8dpo/3+2) fikk positiv cb digital 9dpo/3+3.
Min mensentermin er 1 juli, men jeg vet når el var siden jeg testa etter el og da for jeg termin 28juni. Men vet lwhen går etter mensentermin dermed gjør jeg og det fram til OUL.

♥ Termin 1 juli 2014 ♥
Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
 
jeg lurer veldig jeg også , her inne så står det at en test kan vise positiv imorgen ...! Terminen blir da 5 Juli er litt skummelt syntes jeg dette her .. er det flere som skal teste i disse dager ????
 
har dere noe symptomer ???
 
jeg lurer veldig jeg også , her inne så står det at en test kan vise positiv imorgen ...! Terminen blir da 5 Juli er litt skummelt syntes jeg dette her .. er det flere som skal teste i disse dager ????

Jeg kan teste om seks dager, men lurer på om jeg skal drøye et par dager ekstra. Drømte i natt om to streker på test;)
 
Jeg testet positiv dag jeg var 3+4. Tror muligens jeg hadde EL tidligere enn jeg trodde og at derfor slo den ut så tidlig..
Mensterminen er 1. juli.
Symptomene var bare stikkinger/murring i underlivet og større/ømme pupper.
 
Jeg aner ikke når jeg har eggløsning, og ergo kan teste, så jeg tester litt sånn hipp om happs.. Skal teste til helga, håper på strek <3
 
Jeg testet positivt 9 dpo og kan kun regne ut fra den eneste gangen vi hadde sex uten kondom! Haha! En gang -og man blir gravid igjen:) da er terminen 1. Juli hvis man regner at et svangerskap er 40+3 dager:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
skal egentlig teste i morgen 23 oktober men testa allerede fredag 18 som gav positiv test. Men dette er prøverørsforsøk og derfor vet vi jo eksakt befruktningsdag, kanskje det har noe med saken å gjøre?

Lykke til :)
 
Jeg hadde trolig eggløsning 8 eller 9 okt.. Og har nå testa svært svakt positiv både lørdag( 11. eller 12. po.)Litt mer tydelig i dag, men fortsatt veldig svakt. Håper på "Gravid" på CB digital i morgentidlig!!! IKM er trolig i dag eller i morgen..så da burde jeg nok få et sikkert svar i morgen om jeg skal tro på det som står på pakken :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Positiv test i dag, er usikker på termindato, for har ikke akkuratt stabil syklus. Men om mitt regnestykke er riktig så blir det ca 1-2 juli.
 
Hadde EL 7 el 8 oktober... testet positivt i går, 14 dpo... Har ikke testet før :)
 
Jeg testa da jeg tydeligvis var 3+5, fikk negativ test. Dagen før mensen skulle komme. Dag 2 med ikm testa jeg igjen og den var veldig tydelig positiv.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Testet positivt 9dpo:) er fremdeles i benektelse over at jeg er gravid, så skal teste igjen i mrgen med digital så jeg slipper å tyde streker:p skal bli godt å få svar svart på hvitt så man får en bekymring mindre:p ikm i morgen, fredag 25 okt:)

Etter min beregning har jeg termin på bursdagen min, 6 juli:p
 
I dag, 11 dpo :) Er 3+4 :D


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Har fått noen svaaake streker de siste dagene -i dag lyste gravid mot meg :) Er 4+2 :)
 
Back
Topp