Når fikk dere mensen tilbake etter fødsel?

6,5 mnd ettee fødsel, og ca 1 måned etter jeg sluttet å amme. :)
 
Fullammet begge og fikk tilbake mens etter 11mnd med begge 2 :)
 
Nøyaktig 1 år etter fødsel (på 1 års dagen), ammet fortsatt litt
 
Over et år (noen uker etter jeg begynte å jobbe og dermed ammet mindre)
 
Frøkna her, første barn, er straks 8 mnd, enda ikke fått den og nettopp satt i spiral så ikke sikkert jeg får den tilbake heller. Helt greit for meg:hilarious: Fullammet frem til 6 mnd ca forresten, ammer et par ganger i løpet av dagen nå og en del på natta.
 
Last edited:
Fullammet, og fikk mensen tilbake på dagen etter 5.mnd. Samme dag som vi begynte med smaksprøver :hilarious:
 
Ca 11mnd, fullammet i nesten 6 mnd. Sluttet med nattamming når poden var rundt 8 mnd.
 
Jeg tenker at her vil du få endel svar som er urelevant for deg hvis du tenker å se på erfaringer ift. Når du kanskje får tilbake mensen.

Det skilles mellom amming og ikke amming. Ammer du ikke kan du forvente mensen relativt raskt etter renselsen. Men dersom en ammer er det helt bingo. Kan kommer fort, eller sent. :D

Fullammet første, og fikk mensen rundt 7 måneder etter fødsel. Da spiste ungen mest fast føde og lite amming
 
10 mnd, men neste etter det kom ikke før etter 2 mnd igjen.
 
Ammet til mini var 8 mnd - mensen kom tilbake 6 dager etter ammestopp. (100% ammestopp)
 
Ca 9mnd, delammet.
 
3 uker etter ammeslutt, når baby var ca 4 mnd.
 
Vet egentlig ikke helt pga en liten svipp innom spiral hvor jeg blødde hele tiden (ca 4-5 mnd etter fødsel) og så p-ring litt. Men tror første mensen hadde kommet da hun var nesten 14 mnd, da var i hvertfall første eggløsning.

Ammer forøvrig fortsatt, hun er over 2 år.
 
Back
Topp