Når fikk dere mage ?

Jeg er 16 uker imorgen, og da var å badet i dag ser jeg at min innbilte store mage( er førstegangs) var veldig liten. O noen andre kan se jeg er gravid.. Ser bare ut som mange andrHaram jeg så der, med større mager som bare har noen kg for mye:p gleder meg til å se gravid ut:)
 
Rundt 7-8 uker regnet etter mensterminen :)
 
Ja, da kjente jeg livmora langt over skambeinet allerede da og den "poppet" ut på en måte :)
 
fikk også mage tidlig. Livmora kunne jeg kjenne i uke 8, og uke 10 var den ifølge jordmor nesten havveis til navlen=) Så noen får mage tidligere enn andre. er 2. gangs...
 
Jeg fikk mage ganske seint, i uke 16 begynte det å titte fram en liten kul.
 
kjenner kanten. den er litt hard og rund på en måte... syns det er lettest å kjenne med to tomler oppe, og resten av hånda nede på en måte... vanskelig å forklare.
 
trodde ikke magen kunne komme så tidlig som i uke 6-7? Er jo ikke før i uke 12 at livmora har vokst opp av skambeinet.
 
Virker som det er forskjellig fra kvinne til kvinne :) hva som gjør at det blir sånn er mer usikkert.
 
Ja det er godt mulig at det er det du kjenner babydrøm=) Spør jordmor om hun kan kjenne og fortelle deg hvor du skal kjenne=) Det er ikke slik at livmora ikke kommer opp over skambeinet før uke 12 på alle, men da er det vanlig at den er kommet opp... er forskjellig fra kvinne til kvinne, og også om du er 1. gangs eller flergangs fødende=)
 
er ganske chubby fra før.. så vanskelig å se mage på meg :) men når jeg ligger så ser man det.. med første mann fikk jeg mage i uke 22. denne gangen kom magen i uke 15 :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Vi ventet med å fortelle det på jobb/til venner til uke 15 og da slet jeg med å skjule det :p Begynte å ta bilder av magen i uke 13, så noen uker før det begynte det vel å synes hos meg :) Spennende med voksende mage!! (32+5 idag)
 
Jeg er 9+3 og jeg kan heller ikke holde magen inne:) så er nok veldig forskjellig fra kvinne til kvinne!
 
Altfor tidlig begge gangene hadde ikke runda 12 uker en gang før det var synlig ;) og begge gangene var jeg flodhest på slutten :D
 
Altfor tidlig begge gangene hadde ikke runda 12 uker en gang før det var synlig ;) og begge gangene var jeg flodhest på slutten :D

Haha , ja jeg tror ikke jeg har arva no etter mamma på denne fronten , for hun var ikke større enn 6mnd når hun var 9 mnd og klar for føden :p Har en følelse på at jeg kommer til å bli ganske mye større ! Så vi får se ;P
 
Back
Topp