Når fikk dere mage ?

Jeg var litt oppblåst i magen i uke 6-7-8, men fikk ikke mer mage/liten kul før i uke 13-14. Og var ingen som så at jeg var gravid før ca i uke 22-23 mener jeg.
 
Jeg er ca som deg 5-6 uker (aner ikke hvor langt jeg er på vei faktisk), men ser det nederst på magen at den er blitt bittelitt større, den føles veldig oppblåst ja, som du nevner :) vil også ha mage fort, er så koselig:)
 
Da jeg var 12 uker ca. Andre kunne se det fra uke 14
 
Hmmm er det ikke deilig å slippe mage så lenge som mulig da? Drømmen må jo være å bare få en liten kul rundt 5. Måned, ikke noe vann i kroppen, og så lite ekstra fett som mulig! Dere som har fått mage, har dere vektøkning på resten av kroppen også?
 
Jeg syns det er det som er sjarmen. Har alltid ønsket meg mage :) jeg er ikke kjempe tynn fra før , så kunne tenkt meg en rundt fast mage istede for den jeg har :p
 
Men aldri sagt jeg vil ha en svææær mage , bare sånn at jeg får en liten søt en så man ser jeg er gravid! ;-)
 
Rundt uke 14-15 poppet magen ut denne gangen :p Med første husker jeg ikke. Har ikke lagt på meg noe selv om magen har begynt å vises og det er vel rett og slett fordi livmoren kommer høyere opp og presser alt annet oppover også :)
 
Jeg er i uke 19 nå og magen synes. Folk "tør" å spørre om jeg er gravid. :taunt014 Jeg har egentlig litt mage fra før,men jeg er ikke så høy så kanskje det er derfor det synes litt mere.
 
Var rundt 19 uker på vei da magen begynte å se gravid ut. Før den tid var den stort sett "flat" bortsett fra når jeg var oppblåst eller veldig mett ;-)
 
Jeg er 29 uker på vei, og det er bare de tre-fire siste ukene jeg har hatt "gravidmage".
 
I første svangerskap begynte jeg å få mage i uke seksten eller noe sånn.. men bare at jeg ble større, var ikke tydelig gravidmage da.. var over fem mnd på vei før jeg fikk det. :)

Sent from my HTC One V using BV Forum
 
Siden livmoren her titter opp ganske tidlig, passet ikke buksene mine lengre da jeg hadde rundt uke 8-9 i første svangerskap. Jeg var selvfølgelig oppblåst før den tid ;)
 
Er i uke 18 nå, og har ganske stor mage. Tror nok folk hadde sett det om jeg hadde gått med litt strammere overdeler :)
 
tja.. hadde skikkelig kul i uke 8.. :)
 
Jeg er slank og man kunne begynne å se forskjell rundt uke 18. Rundt uke 25 hadde jeg ordentlig gravidmage. Jeg kunne også være oppblåst til tider, men følte ikke det "tellte". På slutten var jeg som en hval! Kjempe fotball midt på! :)
 
Tror ikke man kan få gravidmage før uke 12 ca,er vel da livmora vokser over skambenet ;) er vel bare oppblåst og en liten ønsketenkning kanskje..;) jeg fikk mage i uke 13-14 ca ;) og nå er jeg i 29 uke og og nå syns det godt :D
 
er første gang,og begynte og få mage allerede i uke 9-10,men den kom for alvor i uke 16,da så alle det :p
 
Back
Topp