Når fikk dere mage ?

Somuch

Elsker forumet
Jeg er bare 5+6 uker , så jeg har selvfølgelig ingen mage , men når fikk dere andre mage i første svangerskap?? :) Litt morro å høre !
 
Jeg var 5-6 uker da jeg fikk mage med vesla :) var tidlig med magen
 
såpass ! jøss det var tidlig .. Jeg er litt oppblåst , men jeg tror ikke det er magen? Gleder meg til å få en mage som synes ordentlig ^^
 
Misunner deg å være så langt ! Jeg klarer liksom ikke helt å slappe av før jeg er ferdig med uke 12 ! :( blæ..
Heldig du er ! Folk sier de kan se det litt ,men jeg føler meg så oppblåst , så er sikkert bare det :p
 
Her har det bare blitt en liten "bolle" nederst enda, livmoren har bare kommet opp i bukhulen enda, så her går det treigt :)
 
Misunner deg å være så langt ! Jeg klarer liksom ikke helt å slappe av før jeg er ferdig med uke 12 ! :( blæ..
Heldig du er ! Folk sier de kan se det litt ,men jeg føler meg så oppblåst , så er sikkert bare det :p

Det skjønner jeg.. Å første svangerskapet så syns jeg at ukene gikk tregt i tillegg. Men om folk sier dem ser det er jo det et pluss om man vil ha mage som visses så tidlig :) Da ser du iallefall ikke feit ut ;)
 
Ja jeg vil gjerne at magen skal synes ^^ hehe.. Syns det er koselig ! På profilbilde mitt , så ser man hvordan det er ! Kan jo umulig være mini , må jo bare være oppblåst.. hehe
 
jeg er snart 6 uker, og det føles ut som at jeg har så vidt begynt å få litt mage. jeg er veldig tynn fra før av, så kanskje det syns bedre da. jeg føler meg veldig oppblåst, men samtidig er det ganske hardt nederst på magen.. så kan være enten eller :)
 
Jeg er 6 uker i dag (siden vi er etter midnatt) , og jeg er ikke tynn ! Men jeg trodde jeg bare var oppblåst, men kanskje jeg er heldig å får synlig mage fort! Alltid ønsket meg det :) hehe
 
Jeg var 12-13 uker før det viste en liten kul. Kjøpte mammabukse i uke 16, fantastisk herlig å gå med!! ;) Er nå 27 uker i morgen, blir større og større, HERLIG!! :D
 
I uke 8-9 begynte jeg å få en liten kul, men det var vel mest jeg som så det selv :)
 
eg fekk mage når eg va 5mnd påvei, er førstegangs gravid. då kunne folk sjå det. no e eg i veke 24 og går endå med dungeribukse:) må vell snart kjøpe meg andre bukser:)
 
Ser det er mye forskjellig ^^, hehe .. Gleder meg til å få mage selv! Hvis jeg er så heldig :)
 
Back
Topp