Når fikk dere 3+ på clearblue?

Synes det er jevn stigning hver dag på dine tester!
I dag er babyplan testen svakere enn den var i går og har vært de siste dagene :confused: Liker det ikke! :oops: Håper det er fordi jeg drakk mye før jeg la meg i går. Men at testen i dag er svakere, i kombinasjon med at testene de siste dagene ikke har blitt sterkere, så synes jeg det ser veldig skummelt ut.
Jeg forstår at du blir engstelig. Ble det selv. Men testene dine ser ut som de skal og det er ikke meningen at de skal bli sterkere etter at de faktisk er like sterke som kontrollstreken, noe dine er. Det er bare vi testetøser som holder på sånn :hilarious: Jeg hadde også som sagt en dag med en svakere test som skremte meg unødvendig mye. Men hvis du leser deg litt opp så er det ikke meningen vi skal se etter stigning på tester. De er alle forskjellige og noen tar til seg mye hcg, mens noen ikke. Noen trenger konsentrert urin og noen mer utvannet. Jeg vil heller anbefale deg og ta en tur til legen og sjekke stigningen der med blodprøve, også vente et par dager før du tester med CB. Hos meg tok det 7/8 dager fra første 2-3 til jeg fikk 3+:Heartpink Prøv å pust med magen:Heartpink
 
Jeg forstår at du blir engstelig. Ble det selv. Men testene dine ser ut som de skal og det er ikke meningen at de skal bli sterkere etter at de faktisk er like sterke som kontrollstreken, noe dine er. Det er bare vi testetøser som holder på sånn :hilarious: Jeg hadde også som sagt en dag med en svakere test som skremte meg unødvendig mye. Men hvis du leser deg litt opp så er det ikke meningen vi skal se etter stigning på tester. De er alle forskjellige og noen tar til seg mye hcg, mens noen ikke. Noen trenger konsentrert urin og noen mer utvannet. Jeg vil heller anbefale deg og ta en tur til legen og sjekke stigningen der med blodprøve, også vente et par dager før du tester med CB. Hos meg tok det 7/8 dager fra første 2-3 til jeg fikk 3+:Heartpink Prøv å pust med magen:Heartpink
Hei! Takk for fin melding, det hjalp :Heartred Er så mange i omgangskretsen og mange her inne som mister, så kjenner det sitter skikkelig i meg den frykten for å miste. Er jo bare dumt av meg å teste så mye og legge så mye i testene. Kan jo ikke gjøre noe med det uansett!

Jeg tok en makesure test også, som ble en del sterkere enn kontrollstreken. Men har ikke testet med makesure siden 9dpo, så har ingen sammenligningsgrunnlag. Har litt lyst å kjøre og kjøpe flere makesure tester, for å kunne sammenligne i morgen med den jeg tok i dag. Har hatt dårlig erfaring med noen batcher eggløsningstester fra babyplan, og det er faktisk siden jeg åpnet en ny pakke babyplan at stigningen har stagnert.
Samtidig så kjenner jeg det litt på psyken. Mannen er på jobbreise i nesten to uker (vært borte i en til nå), så får ikke snakket mye med han. Har hengt mye her inne på forumet de siste dagene, og selvom det er utrolig mye støtte å få i feks meldinger som denne fra deg, og mye nyttig info å lese, så tror jeg muligens også det stresser meg en del å høre om såppas mange historier hvor det ikke går.
Både fastlegen og vikaren hennes (tror de jobber 50/50) er på ferie, og vet ikke helt om jeg ønsker dra til en annen for å måle hcg. Mulig jeg bør ta meg noen dager testefri og forumfri, bare for å lure hodet over på noe annet :happy:

Beklager at det ble så lang melding, tror jeg kuppet noen andre sin tråd også, til og med på feil terminforum :laughing002 Men fint å få blåst litt ut om bekymringene sine :Heartred
 

Vedlegg

  • F73C168A-A1BD-43FD-B9CA-417345784DFC.jpeg
    F73C168A-A1BD-43FD-B9CA-417345784DFC.jpeg
    3,7 MB · Visninger: 50
Jeg fikk 2-3 i uke 8+5. Bestilte meg privat UL egentlig for å få bekreftet at dette ikke hadde gått veien, men der var en baby med sterkt hjerte. Ble tom stilt frem 4 dager. Er i dag 17+1 med sparkende baby ❤️
Takk :Heartred for at du deler historier som dette!
 
Back
Topp