Når fikk dere 3+ på clearblue?

Gulla96

Forelsket i forumet
Marsboerne 2023
Aprilspirene 2023
Novemberlykke2024❤️
Har termin seeent i mars, så er fortsatt på testekjøret. Er 4+6 idag, og fikk 3+! Er ikke det tidlig? Tvillinger i slekta, så om dette er tidlig så blir det spennende på tul! Når fikk du 3+?
 
Ikle uvanlig, fikk 3+ da jeg var 4+6 også. De aller fleste får det rundt uke 5, noen, som oss, får det rett før uke 5, noen må noen dager inn i uke 5 først. Så å få 3+ dagen før femte uken betyr ikke nødvendigvis tvillinger, men er nok helt vanlig. Da har vi bare produsert hcg litt fortere enn de som får det få dager senere :)
 
Hadde nok fått 3+ ved 4+5 :happy: Du er jo 4+6, det er jo rundt uke 5, med andre ord helt normalt. Kan legge til at det kun er én i magen min.
 
Hei :happy: Jeg fikk 3+ når jeg var 4+2 denne gangen! Tok siste test 4+5 som også viste 3+.
 
Da er jeg visst akkurat der jeg skal være! Fant bare så mange erfaringer der folk ikke hatt fått før langt uti 6+x, så ble usikker :)
 
Første testen jeg tok var 3+ her:hilarious: tror jeg var 5+5 da. Sist svangerskap fikk jeg 3+ når jeg var 5+0
 
Sniker litt fra april-forumet, har termin 1.april :happy: Er det noen som har bilde av hvor sterk strimmeltesten deres var når dere fikk 3+ på digital? :D
 
Prøv å ta en på litt utvannet urin :happy090 ? De gangen jeg tok på utvannet urin og angret siden jeg kom sikkert til å få en svakere, så ble de overraskende sterke :hilarious:
 
Prøv å ta en på litt utvannet urin :happy090 ? De gangen jeg tok på utvannet urin og angret siden jeg kom sikkert til å få en svakere, så ble de overraskende sterke :hilarious:
Utvannet urin, som i urin med vann i? Eller at jeg drikker godt og går på do ikke så lenge etter sist toalettbesøk? :joyful: Er det det de kaller dye stealer?
Her er de siste testene, hvordan synes dere stigningen ser ut? Siste 3-4 dagene har egentlig vært ganske like, skulle ønske jeg så mer stigning. Eller bekymrer jeg meg unødig? :)
 

Vedlegg

  • 5FB5264D-6C25-4984-A1BE-0A9DF0D5D6D0.jpeg
    5FB5264D-6C25-4984-A1BE-0A9DF0D5D6D0.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 122
43C5C769-6548-4D1D-9E43-35F48D9D95F0.jpeg

Her er min, fikk 3+ 4+5 :) Synes dine tester ser bra ut. De kan jo egentlig ikke bli noe sårlig sterkere :)
 
Utvannet urin, som i urin med vann i? Eller at jeg drikker godt og går på do ikke så lenge etter sist toalettbesøk? :joyful: Er det det de kaller dye stealer?
Her er de siste testene, hvordan synes dere stigningen ser ut? Siste 3-4 dagene har egentlig vært ganske like, skulle ønske jeg så mer stigning. Eller bekymrer jeg meg unødig? :)
Går fint at man bare har drukket litt og at det ikke er så lenge siden sist dobesøk. Altså ikke super konstrentrert urin bare :p Men akkurat sånn så mine tester også ut, så det ser ganske bra ut:D:love2
 
Går fint at man bare har drukket litt og at det ikke er så lenge siden sist dobesøk. Altså ikke super konstrentrert urin bare :p Men akkurat sånn så mine tester også ut, så det ser ganske bra ut:D:love2
Fungerte ikke helt med test på utvannet urin :laughing002 Ikke riktig enda hvertfall! Ble jo greit sterk test selv på utvannet urin, men testen jeg tok på morgenurin i dag tidlig var sterkere. Satser på teststreken blir sterkere enn kontrollstreken om ikke så lenge, og at jeg kan få 3+ på digital snart :love017
 

Vedlegg

  • 8CF3860A-9E44-47E6-8EC5-EC12C52EC0A3.jpeg
    8CF3860A-9E44-47E6-8EC5-EC12C52EC0A3.jpeg
    2,5 MB · Visninger: 73
Fungerte ikke helt med test på utvannet urin :laughing002 Ikke riktig enda hvertfall! Ble jo greit sterk test selv på utvannet urin, men testen jeg tok på morgenurin i dag tidlig var sterkere. Satser på teststreken blir sterkere enn kontrollstreken om ikke så lenge, og at jeg kan få 3+ på digital snart :love017
Fortsatt tidlig :love017 Jeg fikk 3+ 21 dpo fks:Heartpink
 
Mine var sånn de også :love2
Synes det er jevn stigning hver dag på dine tester!
I dag er babyplan testen svakere enn den var i går og har vært de siste dagene :confused: Liker det ikke! :oops: Håper det er fordi jeg drakk mye før jeg la meg i går. Men at testen i dag er svakere, i kombinasjon med at testene de siste dagene ikke har blitt sterkere, så synes jeg det ser veldig skummelt ut.
 

Vedlegg

  • 889B833D-ADF2-4BC5-AC9C-19E09B6FD9FE.jpeg
    889B833D-ADF2-4BC5-AC9C-19E09B6FD9FE.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 57
Back
Topp