Når fikk dere 3+ på Clearblue ukeindikator?

Ææææ, ikke si sånt :hilarious: Ja skal det, når burde jeg dra tror du?
Jeg er ingen ekspert på TUL, tenkte selv å prøve å vente til uke 12 :nailbiting: men man skal jo kunne se det fra uke 7 da, med et godt UL-apparat!! Du får holde oss oppdatert :) hva føler du da? Har du noen tvillingfølelse? :woot:
 
Jeg er ingen ekspert på TUL, tenkte selv å prøve å vente til uke 12 :nailbiting: men man skal jo kunne se det fra uke 7 da, med et godt UL-apparat!! Du får holde oss oppdatert :) hva føler du da? Har du noen tvillingfølelse? :woot:
Har ingen aning :hilarious: Er mitt første svangerskap så vet ikke hva jeg føler i det hele tatt :hilarious:
 
Har ingen aning :hilarious: Er mitt første svangerskap så vet ikke hva jeg føler i det hele tatt :hilarious:
Skjønner, det kan jo være du er et par dager lenger på vei enn du trodde også da, eller at urinen var svært konsentrert! Uansett en eller to får vi håpe den/de klamrer seg fast!! Du har såååå mye spennende i møte ❤️ får nesten hpep det er tvillinger jeg da, så du flytter inn i aprilforumet :woot:
 
Er sjølv alltid spent på desse digitale testane.
Igår fikk eg 3+, 6+3.
Tok ny test idag tidleg og den viste 2-3 igjen?!
Så eg blir ikkje alltid klok på desse testane.
 
Er sjølv alltid spent på desse digitale testane.
Igår fikk eg 3+, 6+3.
Tok ny test idag tidleg og den viste 2-3 igjen?!
Så eg blir ikkje alltid klok på desse testane.
Jeg var sikker på at jeg mistet i uke 5+4 da jeg plutselig fikk mye svakere teststrek på testene mine. Når HCG blir høy kan det på en måte sluke fargestoffet i testen, og dermed slå ut svakere. Samme dag som teststreken var svak hadde jeg HCG i blodet på 32000!!! Veldig høyt for å være 5+4:facepalm:
 
Jeg var sikker på at jeg mistet i uke 5+4 da jeg plutselig fikk mye svakere teststrek på testene mine. Når HCG blir høy kan det på en måte sluke fargestoffet i testen, og dermed slå ut svakere. Samme dag som teststreken var svak hadde jeg HCG i blodet på 32000!!! Veldig høyt for å være 5+4:facepalm:

Ja, det gjere noko med tankane mine, blir meir bekymra. Hadde MA ifjor uten nokon symptom som helst, var tilfeldigvis på TUL pga uregelmessig mens og da hadde det ikkje utvikl seg som normalt. Så er så klart redd for det denne gongen og ventar på svar på blodprøvane mine, får svar på fredag, ventetida er ikkje til å holde ut.
 
Sniker fra mai her :hungry: jeg fikk 3+ idag.. er 4+5... Vet at EL Var 07.08, altså 3 uker siden nå på torsdag 28.08, så ble usikker på de testene nå jeg :hilarious:
Gammel tråd....men jeg fikk også 3+ nå. Er 4+5.
Sååååå....var det tvillinger???? :woot:
 
Back
Topp